پیکان تهران- شهرخودرو مشهد

شاگردان رحمتی به دنبال دومین پیروزی

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۰۵۷۶
شاگردان رحمتی به دنبال دومین پیروزی
در ادامه هفته دوم مسابقات لیگ برتر امروز تیم‌های پیکان و شهرخودرو به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال شهرخودرو که هفته قبل توانست با هدایت سرمربی جوان خود برد قاطعانه‌ای مقابل ماشین‌سازی به دست بیاورد، در هفته دوم میهمان پیکان است. تیم رحمتی در دیدار هفته گذشته با ارایه فوتبالی تهاجمی پیروزی ارزشمندی کسب کرد تا در شرایطی ایده‌آل لیگ را آغاز کرده باشد.

این تیم که در فصل نقل و انتقالات مهره‌های باتجربه خود را از دست داد با تیمی جوان وارد لیگ بیستم شده و هدایتش هم برعهده سرمربی است که نخستین تجربه خود در مربیگری را پیش رو دارد. شهرخودرو اگر در بازی امروز هم بتواند 3 امتیاز را کسب کند شروعی ایده‌آل در لیگ بیستم خواهد داشت.

در آن سوی میدان هم پیکانی قرار دارد که قرار بود با عبدالله ویسی لیگ را آغاز کند اما درست چند روز قبل از شروع لیگ ویسی از هدایت پیکان کناره‌گیری کرد و مهدی تارتار به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

تارتار که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی گرفت حالا در پیکان کار دشواری پیش‌رو دارد. او در نخستین روزهای ورودش به این تیم بازیکنانی که همواره با آنها کار کرده مثل محمد نوری و فرزاد حاتمی را هم به پیکان آورد تا از آنها در تیم جدیدش هم استفاده کند.

پیکان هفته قبل در آبادان میهمان نفت بود که با نتیجه 2 بر یک مقابل این تیم شکست خورد. پیکانی‌ها سال گذشته با ویسی در آستانه سقوط به لیگ دسته اول بودند اما در روزهای پایانی در لیگ ماندگار شدند. باید دید این تیم امسال با تارتار چه وضعیتی خواهد داشت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز