سردار قاسمی:

بسیج مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر بلندای گلدسته‌های رفیع آن اذان رشادت گفتند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۵
بسیج مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر بلندای گلدسته‌های رفیع آن اذان رشادت گفتند
سردار سید قاسم قاسمی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران به مناسبت هفته بسیج در پیامی بیان کرد: بسیج مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر بلندای گلدسته‌های رفیع آن اذان رشادت گفته و نماز شهادت بر قامت بستند.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و گرامی داشت دلاوری های سربازان مکتب ولایت، را تبریک گفت.

متن پیام سردار قاسمی به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بسیج مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر بلندای گلدسته های رفیع آن اذان رشادت گفته و نماز شهادت بر قامت بستند. مکتبی که جوانانش در دوران 8 سال دفاع مقدس آوای رشادتها سرودند. دلیر مردانی که نام و نشان در بی نشانی گرفته، در روزگار پر از خصومت استکبار و معاندین امروز اسلام و انقلاب، در قامت مدافعان حرم، با جان و دل از حریم ائمه اطهار(علیهم السلام) دفاع کرده و در سیره مدافع سلامت در حفاظت از سلامت ملت عزیز ایران، جانفشانی کردند.

سلام می گوییم به شاگردان مکتب بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، پیروان با بصیرت ولایت و مقام معظم رهبری و بدینوسیله هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان سلحشور کل کشور، بویژه جامعه بسیج وزارت ورزش و جوانان، مردان میدانهای سخت و خادمان بی منت جامعه ورزش و جوانان کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند، توان و توفیق روزافزون برای ایشان مسئلت دارد.

سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران

نظر شما