شرایط تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد؛

مطهری: از اخراج گل‌محمدی تعجب کردم/ عقب‌نشینی را دوست نداریم

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۱۳۰۶
مطهری: از اخراج گل‌محمدی تعجب کردم/ عقب‌نشینی را دوست نداریم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به بازیکنان ما فشار زیادی آمد.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید مطهری در کنفرانس خبری پایان بازی با صنعت نفت اظهار داشت: بازی واقعاً سنگینی بود. شرایط زمین را همه دیدند. در شروع صحبت‌هایم گلایه می‌کنم از مسئولان ورزشگاه آزادی چرا که چمن خیلی بلند بود. این بلندی چمن و بارانی که آمده بود کار ما را سخت کرد. گردش توپ در این زمین خیلی سخت بود. مسئولان باید این موضوع را رعایت کنند. به بازیکنان ما فشار زیادی آمد.

او ادامه داد: دوست داشتیم خیلی بهتر از این کار کنیم. شرایط تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد. خیلی مهم است که ما در دو بازی هیچ گلی نخوردیم. شکل دفاع تیمی ما فوق العاده است. بجز چند دقیقه پایانی موقعیتی به حریف ندادیم. آقای اکبریان که داور با تجربه‌ای است در چند صحنه خطای بی مورد گرفت.

مطهری در مورد اخراج گل محمدی گفت: نمی‌دانم داور چرا ایشان را اخراج کرد. واقعاً تعجب کردم از این تصمیم. دلیلش را هم نمی‌دانم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عقب نشینی این تیم در نیمه دوم گفت: هیچ وقت ما چنین تفکراتی نداریم که بخواهیم عقب و دفاع کنیم. همانطور که گفتم بلندی زمین چمن برای بازیکنان شرایط را سخت کرده بود. به همین خاطر کند شدن روند تیم طبیعی بود. باید بیشتر تمرین کنیم و با تمرکز بیشتر گلزنی را هم حل کنیم. در این مورد مشکل خاصی هم نیست.

او درباره ضعف گلزنی این تیم عنوان کرد: اگر به تیم‌های بزرگ دنیا هم نگاه کنید متوجه می‌شوید برای آنها هم یکی دو هفته چنین اتفاقی رخ می‌دهد مهم حفظ ثبات تیمی و شکل بازی است. امروز در بخش حمله موقعیت‌های دیگری هم داشتیم اما از روی پنالتی گل زدیم می‌توانستیم از فرصت‌های دیگرمان هم استفاده کنیم و به گل برسیم اما این اتفاق رخ نداد.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس برنامه خاصی برای گلزنی دارد، گفت: به نظر من این سؤال بی‌مورد است. یعنی چه که تیم پرسپولیس برای گلزنی برنامه دارد؟ صددرصد برنامه داریم و شکل‌های مختلفی هم برای رسیدن به گل تمرین می‌کنیم. در بازی می‌بینید موقعیت‌هایی را از ارسال از کناره‌ها و نفوذ به عمق دفاع حریف ایجاد می‌کنیم و فرصت‌هایی هم روی شوت‌زنی حاصل می‌شود. راه‌های دیگری را هم امتحان می‌کنیم هرچند در دو بازی یک گل به ثمر رساندیم و همین موضوع شرایط را به شکلی رسانده که دوستان چنین سؤالی را می‌کنند. 

نظر شما