فرزاد زامهران در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مربی جدید برای ما تحریک جدیدی بود/ درخشش اخباری نبود بیشتر گل می‌زدیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۵:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۱۳۷۱
مربی جدید برای ما تحریک جدیدی بود/ درخشش اخباری نبود بیشتر گل می‌زدیم
بازیکن نساجی مازندران می‌گوید با وجود تغییر و تحولات زیاد در این تیم اما اعتماد به نفس‌شان برای شروع لیگ بالا بود و همین هم منجر شد که نتایج خوبی بگیرند.

فرزاد زامهران، بازیکن تیم نساجی، درخصوص تساوی مقابل تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما هفته اول را  خوب شروع کرده‌ایم و هفته دوم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و همه می‌دانند آنها چقدر برای لیگ برتر هزینه کردند و قهرمان جام حذفی فصل قبل بودند و ما به دنبال تکرار برد فصل قبل در تبریز بوده‌ایم. اول بازی در دست تیم تراکتور بود ولی ما رفته رفته بهتر شدیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر درخشش گلر تراکتور نبود می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم.

او درمورد عملکرد داوری ادامه داد: مربی از ما خواسته زیاد در مورد داوری صحبت نکنیم و فقط فوتبال بازی کنیم و نمی‌شود زیاد حرفی زد. گل آنها آفساید بود و این کاملا مشخص بود و ناراحت هستیم دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ما تلاش کردیم ولی اتفاقی بود که افتاد.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردند بتوانند نتایج خوبی کسب کنند یا خیر گفت: ما نسبت به فصل قبل مهره زیادی از دست دادیم و بازیکنان جدید زیادی به تیم ما آمدند که هیچ ادعایی ندارند و می‌دانند به چه تیمی آمدند و پیراهن چه تیمی را پوشیدند و باید برای تیم زحمت بکشند چون تیم هواداران متعصب دارد و زودتر از خیلی تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم. زمانی که آقای فکری رفت و دستیار او دکتر فاضلی سرمربی تیم شد انتخاب هوشمندانه‌ای بود که باعث شد کمک حال ما در ادامه راه باشد و بازیکن جدید به تیم ترزیق کند و برای ما مربی جدید تحریک جدیدی بود و همه اینها به ما کمک کرد تا اعتماد به نفس زیادی برای شروع لیگ داشته باشیم.

بازیکن نساجی مازندران درخصوص بازی پیش‌رو مقابل سایپا عنوان کرد: بازی تراکتور برای ما تمام شده و در حال حاضر به فکر بازی بیرون از خانه با سایپا هستیم البته نمی‌دانیم که برگزار می‌شود یا خیر اما قطعاً هدف‌مان این است که دست پر برگردیم.

زامهران در پایان درخصوص اینکه چه توصیه‌ای به مردم برای ایام کرونا دارد و افزود: نزدیک یک سال است که درگیر این موضوع هستیم و خیلی‌ها عزیزان‌شان را به خاطر امروز از دست داده‌اند و امیدوارم همه مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا در سلامت کامل باشیم. 3

نظر شما