عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عبدی خوب است اما به عنوان بازیکن تعویضی!/ پرسپولیس در دفاع و حمله به تقویت نیاز دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۲۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹۸
عبدی خوب است اما به عنوان بازیکن تعویضی!/ پرسپولیس در دفاع و حمله به تقویت نیاز دارد
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم یک مهاجم شش‌دانگ نیاز دارد.

عباس آقایی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، درخصوص شرایط سرخ‌پوشان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس با نفرات موجودش و با سیستمی که یحیی گل‌محمدی طرح‌ریزی کرده بود مقابل صنعت نفت بازی کرد. صنعت نفت آبادان در روز پایانی نقل و انتقالات پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز شد و توانست از بازیکنانش استفاده کند. بازیکنان با تجربه‌ای با انتخاب پورموسوی به این تیم آمده‌اند ولی پرسپولیس هم بازیکنان باتجربه‌ای داشت و توانست پیروز شود. صنعت‌نفت در نیمه اول به دنبال دفاع بود و پرسپولیسی‌ها با استفاده از کناره‌ها و شوت‌زنی چند موقعیت خوب داشتند. پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت روان‌تر از دیدار مقابل سایپا بازی کرد. صنعت‌نفت در نیمه دوم شرایطش فرق کرد و برای جبران گل خورده جلو آمد چون تیمی است که هواداران زیادی دارد و زندگی‌شان صنعت‌نفت است و من ناراحت این هستم که چرا این تیم هر ساله تغییرات زیادی دارد.

او در همین رابطه ادامه داد: پرسپولیس در زمان نقل و انتقالات به خاطر عدم مدیریت تیم تمرکز لازم را نداشت و این موضوع روی بازی با سایپا تاثیرگذار بود ولی شرایط تیم روز به‌روز بهتر شده و وضعیت بسیار خوبی دارد. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و نفرات جدیدی گرفته اما شرایط خوب است. طول می‌کشد نفرات جدید با قدیمی هماهنگ شوند اما در کل خریدهای جدید سرخ‌ها کیفیت خوبی دارند.

بازیکن اسبق  پرسپولیس درباره حضور محمدمهدی مهدی‌خانی عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و شرایط خاص خودش را دارد. این تیم دو بازیکن موثر خود را از دست  داده و عیسی آل‌کثیر که در بازی‌های آسیایی درخشید را در اختیار ندارد. پرسپولیس احتیاج به مهاجم شش‌دانگ دارد گرچه مهدی عبدی بازیکن خوبی است اما تجربه لازم را ندارد که بار تیم را بکشد. او هر وقت به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آید می‌تواند بهتر کار کند ولی وقتی به‌عنوان بازیکن ثابت به زمین می‌آید چون فشارها زیاد است نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد. پرسپولیس نیاز به تقویت دارد چون بازی‌ها فشرده و احتمال مصدوم شدن زیاد است.

آقایی در پایان گفت: در خصوص بازی با صنعت‌نفت باید بگویم نفتی‌ها در نیمه دوم سوار بر بازی بودند ولی دستِ خط هافبک پرسپولیس بسیار باز بود و این به نفعش شد. پرسپولیس در خط دفاع و خط حمله نیاز به تقویت دارد، البته باید فرصت داد تا ببینیم عملکرد مهدی‌خانی چگونه است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز