احمدی:

از فدراسیون ژیمناستیک برای برگزاری پویش کمک مومنانه تشکر می‌کنم

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۱۸۲۶
از فدراسیون ژیمناستیک برای برگزاری پویش کمک مومنانه تشکر می‌کنم
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد پویش کمک مومنانه فدراسیون ژیمناستیک گفت: ورزشکاران در سختی‌ها همواره کنار مردم هستند و در پویش‌های اجتماعی پیشگامند.

به گزارش برنا؛دکتر احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی در مراسم پویش کمک مومنانه فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: از فدراسیون تشکر می کنم که با وجود مشکلات فراوان ناشی از کرونا زمینه را برای این پویش بزرگ فراهم کردند. این یک کار بزرگ است و می تواند بخشی از مشکلات نیازمندان را حل کند.

او ادامه داد: جامعه ورزش در حوزه فرهنگی و اجتماعی پیشگام است. هر وقت مردم نیاز به کمک و همراهی داشتند در حد توان خود به مردم کمک کردند. و این افتخاری است.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رسم پهلوانی ورزش گفت: این پویش بخشی از رسم پهلوانی است. ورزشکار اگر در میدان ورزشی با افتخار آفرینی موجب کسب افتخار می شود در پویش های مومنانه با کمک و دستگیری از مردم خود را نشان می دهد. ما الگوها و اسوه‌های زیادی را می‌توانیم نام ببریم که در کنار مردم حضور داریم.

او با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر خدمت به مردم است که بدون هیچ تشریفاتی به کمک مردم می شتابد. هر جایی نیاز باشد نیروی بسیج وارد خواهد و در بسیاری از موفقیت نظامی، علمی و فرهنگی رد پای بسیج دیده می شود. وقتی از بسیج صحبت می شود یک سازمان نظامی نیست بلکه یک تفکر است که همراه با ایثار و از خودگذشتگی همراه است.

 

نظر شما