مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مستحق این پیروزی بود/ ساختار دفاعی تیم گل‌محمدی فوق‌العاده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۱:۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲۱
پرسپولیس مستحق این پیروزی بود/ ساختار دفاعی تیم گل‌محمدی فوق‌العاده است
مربی تیم فوتبال امید پرسپولیس شرایط حال حاضر تیم یحیی گل‌محمدی را مثبت ارزیابی و اعلام کرد پرسپولیس مستحق پیروزی برابر صنعت‌نفت بود.

مجتبی شیری، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط جوی پرسپولیس در طول 90 مالکیت توپ را به طول کامل در اختیار داشت و فرصتی به حریف نداد و در نهایت موفق شد 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد.

او درخصوص شرایط فنی پرسپولیس تصریح کرد: در نیمه اول حفظ توپ و مالکیت در اختیار پرسپولیس بود و این تیم چند موقعیت هم برای گلزنی داشت که خلاقیت فردی کنعانی‌زادگان و پاس خوب سیدجلال به کمک پرسپولیس آمد تا نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

مدافع اسبق سرخ‌پوشان افزود: گل نیمه اول باعث شد صنعت‌نفت مجبور به خروج از لایه‌های دفاعی شده و برای جبران در نیمه دوم بازی تدافعی خود در نیمه اول را ادامه ندهد اما این موضوع هم باعث نشد بتواند نتیجه را تغییر دهد و پرسپولیس در مجموع تفکرات تیمی و هماهنگی‌های لازم را در طول 90 داشت و با استحقاق کامل پیروز این میدان شد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص نقش بارز مدافعان این تیم در پنالتی حساسی که برای سرخ‌پوشان به دست آمد، گفت: وقتی مهاجمان تحت فشار باشند، نفرات دیگر با خلاقیت‌های خود می‌توانند در کار هجومی کمک کنند که در این دیدار تجربه سیدجلال و حرکت هوشمندانه کنعانی‌زادگان زمینه‌ساز این پنالتی مهم برای پرسپولیس شد.

مدافع سال‌های گذشته سرخ‌ها با اشاره به عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس خاطرنشان کرد: خط دفاع منسجم این روزهای پرسپولیس نشان می‌دهد سیستم دفاعی یحیی خیلی خوب در تیم جا افتاده و جواب داده است. سیستم دفاعی پرسپولیس در این 2 بازی لیگ برتر اجازه بازی‌سازی و ایجاد موقعیت به مهاجمان حریف را نداده و این موضوع پوئن مثبتی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. آمادگی بدنی و خلاقیت‌های فردی خوب نفرات حاضر در  ساختار دفاعی پرسپولیس همه را به موفقیت این تیم در این منطقه امیدوار کرده است.

مربی تیم امید پرسپولیس درخصوص برنامه‌های آتی این رده سنی پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات تیم امید پرسپولیس فعلا چند روز تعطیل است. بازی‌های ما به خاطر اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی باز هم به تعویق افتاد و طبق برنامه‌ای که به ما اعلام شده بازی اول‌مان 25 آذرماه خواهد بود. البته با توجه به شرایط شیوع کرونا تمرین‌مان قرار است با چند روز تاخیر از دو، سه روز دیگر دوباره از سر گرفته شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز