در هفته دوم لیگ برتر چه گذشت؟

از جنجال نکونام در اهواز تا اخراج یحیی/ اولین شکست استقلال و رحمتی

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۰:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲۳
از جنجال نکونام در اهواز تا اخراج یحیی/ اولین شکست استقلال و رحمتی
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال شاهد اتفاقات جنجالی زیادی بودیم و تمام دیدارهای برگزار شده به نوعی درگیر حاشیه بودند.

به گزارش برنا؛ هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی سپری شد که اتفاقات جنجالی زیادی در این هفته رخ داد. اعتراض‌های تیم‌ها به داوری از نکات بارز هفته دوم بود و تیم‌هایی مثل آلومینیوم، نساجی مازندران و ذوب‌آهن ادعا داشتند اشتباهات داوری در نتایج بازی‌های آنها تاثیر داشته است. یکی دیگر از جنجالی‌ترین باز‌ی‌های این هفته هم دیدار حساس استقلال و فولاد بود که درست مثل آخرین بازی دو تیم پر از حاشیه از آب درآمد.

در ادامه مهم‌ترین اتفاقات هفته دوم را بررسی می‌کنیم.

نساجی- تراکتور؛ تیم ناامید کننده منصوریان

3

تراکتور بعد از تساوی هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان به قائمشهر رفت تا میهمان نساجی مازندران باشد. تیم علیرضا منصوریان در این دیدار هم مثل بازی قبل ناامید کننده بود و با گل مشکوک دقایق پایانی توانست از شکست در این بازی فرار کند. طبق گفته کارشناسان داوری گل تراکتوری‌ها آفساید بود چون ضربه‌ای که به گل تبدیل شد به اشکان دژاگه که در موقعیت آفساید بود خورد و بعد داخل دروازه نساجی مازندران شد.

گل آفساید تراکتوری‌ها باعث شد نساجی مازندران حسابی به داوری معترض باشد. از سوی دیگر منصوریان هم بعد از پایان بازی مدعی شد تعدادی هوادار که روی ساختمان‌های اطراف ورزشگاه قائمشهر حضور داشتند در طول 90 دقیقه به او فحاشی می‌کردند.

سپاهان- آلومینیوم؛ برد جنجالی محرم

103014

سپاهان که تاکنون طعم برد را با محرم نویدکیا نچشیده بود بالاخره مقابل تیم تازه‌وارد آلومینیوم اراک به پیروزی رسید.

محرم که در این دیدار مقابل تیم همبازی سابقش قرار می‌گرفت توانست با گل سجاد شهباززاده به اولین پیروزی خود در دوران مربیگری‌اش دست پیدا کند. البته رسول خطیبی به شدت به گل سپاهانی‌ها معترض بود چون معتقد بود گل تیم رقیب در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. ضمن اینکه از نظر رسول خطیبی شادی گل شهباززاده هم جنجال برانگیز بوده و مهاجم سپاهان با شادی خود قصد تحریک آلومینیومی‌ها را داشت.

شکست مقابل سپاهان دومین شکست پی‌درپی رسول خطیبی بود. او که طی دو هفته گذشته با مدیران باشگاه آلومینیوم هم به مشکل خورده بود فعلا در تمرینات تیمش حضور پیدا می‌کند.

مس- گل‌گهر؛ ژنرال وارد می‌شود

01545296

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد در پایان هفته دوم لیگ بیستم تیم امیر قلعه‌نویی صدرنشین لیگ بیستم باشد.

امیر قلعه‌نویی که بعد از جدایی پرحاشیه‌اش از سپاهان قبل از پایان لیگ نوزدهم، گل‌گهر را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد انگار دارد به روزهای اوجش برمی‌گردد. تیم او در 2 بازی اخیر 2 برد به دست آورده و حالا با 6 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد و نشان داد باید گل‌گهر را با قلعه‌نویی جدی بگیریم. علاوه بر صدرنشینی گل‌گهر، گادوین منشا، مهاجم این تیم هم با زدن 3 گل در 2 بازی در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

ماشین‌سازی- ذوب‌آهن؛ خدا به دادمان برسد!

12962316_807

سفیدپوشان اصفهانی از شکست خارج از خانه در واپسین دقایق گریختند تا همچنان با سرمربی جدید خود روی ریل تساوی‌های متوالی پیش بروند.

در این دیدار خیلی زود شوک بزرگی به پیکره ذوبی‌ها وارد شد. در همان دقیقه ابتدایی بازی، تصمیم جنجالی داور مسابقه باعث شد تا وحید محمدزاده از میدان اخراج شود و شاگردان رضایی با 10 بازیکن به کار خود مقابل ماشین‌سازی ادامه دهند. همین اخراج باعث شد ذوبی‌ها به شدت به تصمیمات داور معترض باشند و در پایان بازی هم با انتشار بیانیه‌ای با تیتر «خدا به دادمان برسد» اعتراض شدید خود به داوری‌ها را نشان دهند چون اعتقاد داشتند تصمیم داور باعث شد این تیم در دقایق پایانی بازی برده را با تساوی عوض کند.

فولاد- استقلال؛ همان همیشگی!

34

عنوان جنجالی‌ترین بازی هفته می‌رسد به دیدار فولاد و استقلال در ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز.

همانطور که آخرین دیدار فولاد و استقلال در لیگ نوزدهم جنجالی و پر از حاشیه بود این بار هم اتفاقات زیادی در این بازی اتفاق افتاد. از درگیری بین سرمربی استقلال با شیخ دیاباته گرفته تا رفتارهای عجیب جواد نکونام و نیمکت فولاد نسبت به داور و بازیکنان استقلال همگی از حاشیه‌های عجیب این بازی بودند.

استقلال در این دیدار اولین شکست خود در لیگ را متحمل شد و فولاد هم نخستین پیروزی خود را دشت کرد.

پرسپولیس- صنعت نفت؛ 2 بازی، 2 اخراجی

دیدار تیم های پرسپولیس تهران - صنعت نفت آبادان

پرسپولیس در شبی که اولین برد خود در لیگ را به دست آورد، بازی آسانی مقابل صنعت‌نفت آبادان داشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی اولین پیروزی خود را در لیگ بیستم جشن گرفتند که مثل اغلب پیروزی‌های این تیم با نتیجه یک بر صفر به دست آمد. البته بازی پرسپولیس و صنعت نفت یک اتفاق مهم هم داشت و این بود که یحیی گل‌محمدی در واپسین دقایق بازی با کارت قرمز داور مواجه شد تا پرسپولیس در هر دو بازی برگزار شده از لیگ بیستم اخراجی داشته باشد. در بازی با سایپا هم کمال کامیابی‌نیا از بازی اخراج شده بود.

پیکان- شهرخودرو؛ اولین شکست رحمتی

index

بازی این دو تیم به دلیل وضعیت جوی و نامساعد بودن زمین از دقیقه 22 متوقف و به روز بعد موکول شد. در این دیدار که سیدمهدی رحمتی مهاجم تاثیرگذار تیمش، امین قاسمی‌نژاد، را در اختیار نداشت، برای نخستین بار طعم شکست در مسابقات لیگ برتر را چشید و تیمش با یک گل بازی را به شاگردان مهدی تارتار واگذار کرد تا پیکان هم پس از شکست هفته اول طعم پیروزی را بچشد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز