ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال ما یک معلم اخلاق داشت/ نتیجه عملکرد تیم‌ها بعد از ۵ هفته مشخص می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۷:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۲۵۲۳
فوتبال ما یک معلم اخلاق داشت/ نتیجه عملکرد تیم‌ها بعد از ۵ هفته مشخص می‌شود
سرمربی اسبق تیم ملی گفت: زنده‌یاد دهداری، از جمله بزرگان فوتبال ایران بود که نام و یادش تا سال‌های سال در فوتبال ایران جاودانه می‌ماند.

ناصر ابراهیمی، سرمربی اسبق تیم ملی، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص سالگرد مرحوم پرویز دهداری اظهار داشت: در سال‌های قبل در مراسمی که به این مناسبت برگزار می‌شد، شرکت می‌کردم اما امسال متاسفانه به خاطر کرونا مراسمی برگزار نشد.

پیشکسوت باشگاه شاهین با اشاره به خصوصیات اخلاقی بارز دهداری در سالروز فوت او تصریح کرد: در فوتبال ایران مردان بزرگ زیادی بودند که خدمات زیادی به فوتبال ما داشتند اما در فوتبال ما تنها یک نفر بود که به او لقب معلم اخلاق را دادند که او پرویز دهداری بود. مردی که از هر نظر یک الگوی خوب و مناسب برای فوتبال ما محسوب می‌شد. وقتی دهداری صحبت می‌کرد، انگار مخاطبش را هیبنوتیزم می‌کرد و کسی رویش نمی‌شد در زمان صحبت کردن ایشان سرش را بالا بگیرد و به صورتش نگاه کند. در زندگی فوتبالی‌ام بخش زیادی از داشته‌هایم را مدیون دهداری هستم.

او در ادامه خاطره جالبی از بازی کنار دهداری را بازگو کرد و گفت: زمانی که من 17-18 ساله بودم و برای اولین‌بار برای شاهین بازی کردم، مرحوم دهداری کاپیتان و همه‌کاره شاهین بود. یادم می‌آید برای اولین بازی وقتی قرار شد برابر تیمی از شوروی در ترکیب شاهین به میدان بروم و سرمربی اسمم را به عنوان بازیکن فیکس خواند تمام بدنم یخ کرد. آن بازی در امجدیه و در حضور چیزی حدود 10-12 هزار نفر تماشاگر برگزار می‌شد. همان لحظه بود که دهداری متوجه تغییر حالم شد و مرا به گوشه‌ای برد و گفت: نترس. وقتی وارد زمین شدیم سرت را بالا نگیر و به سکوها نگاه نکن. آرام آرام شرایط برایت عادی می‌شود. همان صحبت‌ها مرا آرام کرد و به من آرامش داد تا بتوانم بدون استرس در زمین بازی کنم.

مربی سابق پرسپولیس درخصوص بازی اخیر سرخ‌پوشان برابر صنعت‌نفت آبادان تصریح کرد: بازی با توجه به شرایط جوی، شرایط خاصی داشت و پرسپولیس هم با توجه به تغییراتش در مقایسه با فصل قبل طبیعی بود که در برخی پست‌ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیده باشد اما در مجموع نتیجه خوبی برای پرسپولیس به ثبت رسید. در مجموع باید بگویم نه تنها در مورد پرسپولیس، بلکه در مورد همه تیم‌های لیگ برتری حالا زمان خوبی برای تحلیل فنی نیست. حداقل 5 هفته باید از لیگ بگذرد تا شرایط فنی حاکم بر تیم‌ها قابل بررسی باشد.

ابراهیمی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از بازی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: فکر می‌کنم با توجه به تجربه بالایی که پرسپولیسی‌ها دارند و انگیزه‌ای که برای برد در آنها وجود دارد، این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز