محمود فکری:

اگر لازم باشد از دیاباته استفاده می‌کنم/ بعدا درباره بازی با فولاد حرف می‌زنم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۲۹۵۲
اگر لازم باشد از دیاباته استفاده می‌کنم/ بعدا درباره بازی با فولاد حرف می‌زنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دیاباته مشکلی خاصی ندارد و اگر لازم باشد از او استفاده می‌کنیم.

به گزارش برنا؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: بازی ها برای استقلال فرقی ندارد و هر تیمی مقابل استقلال بازی می کند با انگیزه دوچندان وارد زمین می شود. امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان وارد زمین شوند و در نهایت برنده شویم.

وی افزود: ماشین سازی مربی جوان و جسوری دارد. خیلی از بازیکنان این تیم با من کار کردند و با انگیزه ای که دارند و می توانند برای ما مشکل ساز شوند اما امیدوارم بازیکنان ما خودشان باشند و در یک فضای خوب بازی سالمی انجام داده و 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی با فولاد عنوان کرد: درباره آن بازی در یک فرصت مناسب در جمع خبرنگاران صحبت می کنم ولی الان تمرکز ما روی بازی با ماشین سازی است. بعد از بازی در خدمت دوستان هستم و در مورد بازی با فولاد حرف می زنم.

فکری درخصوص اینکه ظاهرا چمن ورزشگاه آزادی بلند است گفت: در بازی اول ما هم بازیکنان تیم ما به بلندی چمن اعتراض داشتند.امیدوارم برای بازی فردا چمن کوتاه شود و انرژی از بازیکنان ما نگیرد. چمن بلند سرعت توپ را می گیرد و باعث می شود مسابقه زیبا نشود و من امیدوارم فردا بازی قشنگی انجام شود.

وی درخصوص دیاباته عنوان کرد: این بازیکن مشکلی خاصی ندارد  و در اردوی ما حضور دارد و اگر لازم باشد از او استفاده می کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به غایبان تیمش گفت: اسماعیلی از ناحیه زانو درد دارد و سیاوش یزدانی از قبل مشکل داشته و این 2 نفر را در اختیار نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز