علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تغییر سبک زندگی را مدیریت کردیم/ قایقران‌ها می‌توانند در ایام کرونا الگو باشند

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۶:۳۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۳۰۷۳
تغییر سبک زندگی را مدیریت کردیم/ قایقران‌ها می‌توانند در ایام کرونا الگو باشند
رئیس فدراسیون قایقرانی کشور از شرایط این رشته ورزشی کاملا راضی است.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، درخصوص اوضاع و احوال کلی قایقرانی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اوضاع عالی است. در دوران کرونایی خیلی‌ها به دنبال این هستند که ماسک تهیه کنند ولی ورزشکاران عزیز رشته قایقرانی دارند تمرین و خودشان را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند.

او درخصوص برگزاری اردوهای این رشته ادامه داد: فدراسیون قایقرانی همزمان در سه نقطه ایران اردو دارد. اردوها در شهرستان بندرانزلی، بابلسر و تهران در حال برگزاری است. وقتی اردو داریم نشان دهنده این است که اوضاع و احوال قایقرانی خوب است. خوشحالم که ما از شرایط کرونایی داریم بهترین استفاده را می‌کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره برنامه‌های این فدراسیون برای دو هفته تعطیلی و کلا در ایام کرونایی عنوان کرد: بچه‌ها در اردو و قرنطینه هستند. خدا را شکر همین الان که دارم با شما صحبت می‌کنم بچه‌ها در دریاچه هستند و کار می‌کنند، بچه‌ها از ساعت 7 صبح تمرینات را  شروع می‌کنند و بعد از یک استراحت کوتاه تمرینات نوبت عصر را شروع می‌کنند. بچه‌ها از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند.

او در همین خصوص ادامه داد: درست است که کرونا باعث شد خیلی از برنامه‌ریزی‌های ما بهم بخورد ولی به هرحال تغییر سبک زندگی در شرایط مختلف را توانستیم مدیریت کنیم.

سهرابیان با توصیه به مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا افزود: ورزشکاران در این امر می‌توانند الگوی خوبی باشند. بچه‌های ما این استحقاق را دارند که یک الگوی مناسب باشند، آن‌ها تمام نکات ایمنی و محافظتی را دارند رعایت می‌کنند. کسانی که در جامعه زندگی می‌کنند می‌توانند آن‌ها را الگو قرار دهند و فعالیت‌های خودشان را با حفظ ایمنی که ستاد مبارزه با کرونا مشخص کرده انجام دهند و حتی می‌توانند در خانه ورزش کنند. کمیته آموزش ما دارد برای برنامه ورزش در خانه برنامه‌ریزی می‌کند و در مرحله فیلمبرداری هستند و در سایت و صفحه اینستاگرام فدراسیون ما قرار می‌گیرد که مردم می‌توانند از این موضوع بهره‌مند شوند و حداقل ما می‌توانیم دین‌مان را با این قضیه به گونه‌ای ادا کنیم. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه