ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

درباره عبدی بی‌انصافی نکنیم/ پرسپولیس برای فینال آسیا باید روحیه بگیرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۵:۴۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۳۱۳۶
درباره عبدی بی‌انصافی نکنیم/ پرسپولیس برای فینال آسیا باید روحیه بگیرد
مهاجم اسبق پرسپولیس بر این باور است که این تیم باید با کسب پیروزی‌های قاطع برای موفقیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا روحیه بگیرد.

ناصر محمدخانی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص اولین پیروزی سرخ‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی را دیدم. یک مقدار ناهماهنگی در تیم دیده می‌شد که تا حدودی طبیعی است و همه تیم‌ها در آغاز فصل جدید با آن روبرو هستند. در طول بازی توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود اما در خلق موقعیت، بازی پرحادثه نبود و در نهایت پرسپولیس موفق شد از معدود موقعیت‌های خود برای پیروزی استفاده کرده و اولین برد فصل را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد برد یک بر صفر سرخ‌ها گفت: اگرچه ملاک اصلی پیروزی و کسب سه امتیاز است اما همه می‌دانید نتیجه یک بر صفر نتیجه خطرناکی است و این بردها شکننده محسوب می‌شود و ممکن است یک اشتباه یا یک اتفاق باعث تغییر نتیجه به سود حریفان  شود. پرسپولیس باید با پیروزی‌های قاطع‌تری فصل را دنبال کند تا خیال همه در جریان بازی‌ها راحت‌تر شود.  

او تصریح کرد: علاوه بر این که این پیروزی‌ها می‌تواند شرایط تیم را در جدول رده‌بندی بهتر کند حالا که در آستانه فینال مهمی مثل لیگ قهرمانان قرار داریم تیم با روحیه بهتر برای این بازی بزرگ آماده می‌شود و می‌تواند کمک بزرگی برای پرسپولیس در فتح جام قهرمانی آسیا باشد.

مربی اسبق پرسپولیس صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: ادامه بازی‌های لیگ تا قبل از فینال این کمک را برای یحیی دارد تا تیمش را هماهنگ‌تر از قبل کرده و با شرایط بهتری آماده فینال کند و حتی می‌توان گفت بازی‌های پیش روی پرسپولیس حکم بازی‌های خوب تدارکاتی را برای این تیم دارد.

مهاجم گلزن سال‌های دور پرسپولیس با تاکید بر اینکه مهاجمان حال حاضر تیم باید بهتر از این‌ها باشند گفت: به اعتقاد من مهاجمان پرسپولیس یک مقدار دور از انتظار عمل کرده‌اند. البته جدایی چند مهره اصلی در خط حمله، عدم همکاری تیم‌ها در نقل و انتقالات با پرسپولیس و همین‌طور محرومیت بدموقع و بی‌دلیلی که برای عیسی آل‌کثیر در نظر گرفته شد، مزید بر علت شد تا برنامه‌های کادر فنی در خط حمله به هم بریزد.

او تاکید کرد: با تمام این اوصاف به نظر من انتقادها از مهاجمان پرسپولیس نباید مغرضانه باشد. بازیکنی مثل مهدی عبدی، بازیکن جوانی است که باید به او زمان و فرصت داده شود تا خودش را نشان دهد. نباید از او انتقادات غیرمنصفانه‌ای را داشته باشیم. البته توصیه‌ای هم برای عبدی دارم. او باید تلاشش بیشتر کند و بداند در چه تیمی حضور دارد و قدر موقعیت‌هایی را که در هر بازی نصیبش می‌شود را بداند تا بتواند خیلی زود تبدیل به مهاجمی کامل و ششدانگ برای پرسپولیس شود.

محمدخانی درمورد بازی پیش‌روی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی در خانه حریف انجام می‌شود و این موضوع کار را برای سرخ‌پوشان سخت می‌کند اما پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌اش در این فصل باید از نیم فصل اول حداکثر امتیازات ممکن را کسب کند تا با ایجاد حاشیه امنیت در جدول بتواند امسال نیز قهرمانی زودهنگامی را رقم بزند. 4

نظر شما
پرونده ویژه