بعد از برگزاری جلسه؛

پیش‌نویس طرح ارتقای وضعیت فرهنگی هواداران آماده شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۵۸۸
پیش‌نویس طرح ارتقای وضعیت فرهنگی هواداران آماده شد
در سومین جلسه ستاد برنامه ریزی و ساماندهی امور هواداران فوتبال در وزارت ورزش پیش نویس طرح ارتقای وضعیت فرهنگی هواداران و تماشاگران ارایه شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در ادامه برنامه ریزی وزارت ورزش برای برنامه ارتقای وضعیت فرهنگی هواداران و تماشاگران فوتبال،  سومین جلسه ستاد برنامه ریزی و ساماندهی امور هواداران فوتبال امروز در وزارت ورزش و جوانان و با حضور سطوتی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ،  دولو رئیس گروه ورزش حرفه ای، همدانی سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه  شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، نقی پور رئیس حراست فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال و حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان لیگ  برگزار شد.

در این جلسه پیش نویس طرح اولیه ارتقای وضعیت فرهنگی هواداران و تماشاگران وزارت ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم در پاره ای از موارد انجام پذیرفت و ادامه بررسی پیش نویس به جلسه آینده که روز یکشنبه در وزارت ورزش برگزار می شود موکول شد.

لازم به ذکر است، این ستاد در وزارت ورزش و جوانان فعالیتش را آغاز کرده تا  شرایط لازم برای ارتقا وضعیت فرهنگی تماشاگران ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز