ادعای سرمربی آنتورپ درباره بیرانوند؛

او تحت فشار هوادارانش است!

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۳۶۰۸
او تحت فشار هوادارانش است!
سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک صحبت های جالبی درباره دروازه بان ایرانی تیمش مطرح کرده است.

به گزارش برنا؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس که با سروصدای زیادی به تیم آنتورپ بلژیک پیوست، هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود. بیرانوند در آخرین دیدار آنتورپ که مقابل اوستنده برگزار شد هم نیمکت نشین بود و آنطور که مشخص است فعلا قرار نیست به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند.

ایوان لکو سرمربی تیم آنتورپ در گفت‌وگویی که به تازگی با رسانه‌ای بلژیکی داشته درباره بیرانوند اینطور گفته است:«دروازه‌بان اصلی تیم ملی ایران در تعطیلات بین‌المللی در بلژیک ماند، زیرا او کاملا می‌خواهد در تیم آنتورپ بجنگد. او یک جنگجو است و تسلیم نمی‌شود. من دو دروازه‌بان اول دارم، اما فقط می‌توانم یکی از آنها را در دروازه قرار دهم. همه می‌خواهند علیرضا را ببینند، اما او بدشانس بود که برای چند هفته مصدوم شد و در حال حاضر نیاز به فرصت بیشتری دارد.»

لکو با اشاره به دنبال‌کنندگان بیرانوند در اینستاگرام گفت: «با ۲.۹ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام، بیرانوند یک ستاره در کشور خودش است. من می‌فهمم که آنها دوست دارند او را در زمین ببینند و احساس می‌کنم فشار ایران در شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است. (لبخند می‌زند) باور کنید من هم او را دوست دارم، زیرا او یک دروازه‌بان عالی است. اما در مورد بوتز هم می‌توانم چنین بگویم که او هم خوب است.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز