استقلال تهران یک- ماشین‌سازی تبریز صفر

شلیک ۳ امتیازی میلیچ به قلب ماشین‌سازی/ کام استقلالی‌ها شیرین شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۳۶۹۶
شلیک ۳ امتیازی میلیچ به قلب ماشین‌سازی/ کام استقلالی‌ها شیرین شد
تیم فوتبال استقلال تهران دومین برد خود را به دست آورد.

به گزارش برنا؛ عصر امروز در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم فوتبال استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. توپ و میدان در دقایق اول این بازی در اختیار آبی‌پوشان بود و این تیم سعی داشت با مدیریت بازی، موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کند که فرصت نصفه و نیمه شاگردان محمود فکری راه به جایی نبرد. همچنین ماشین‌سازی در ادامه چند موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما فرصت‌های شاگردان بیاتلو باعث نشد دروازه استقلال مورد تهدید قرار بگیرد.

اولین موقعیت جدی این مسابقه در دقیقه 15 رخ داد و مهدی قایدی روی کار ترکیبی استقلال در محوطه جریمه ماشین‌سازی صاحب موقعیت شد که شوت او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی در میان میدان در جریان بود و توپ اغلب در اختیار شاگردان فکری بود. دو تیم سعی داشتند که توپ را به میانه زمین یکدیگر منتقل کنند اما فشار بازیکنان دو تیم موجب شد فرصتی در اختیار ماشین‌سازی و استقلال قرار نگیرد.

مهم‌ترین موقعیت این بازی در نیمه اول در دقیقه 32 رخ داد. ارسال هرویه میلیچ از سمت چپ، ارسلان مطهری را در محوطه جریمه ماشین‌سازی صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن در نهایت با اختلاف از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. بعد از این موقعیت، فشار روی دروازه ماشین‌سازی بیشتر شد و شاگردان فکری سعی داشتند تا دروازه حریف را باز کنند اما مدافعان ماشین‌سازی اجازه گشودن دروازه را به حریف ندادند. در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل در نیمه اول، نتیجه‌ای به همراه نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

28

در نیمه دوم روند کند و کسل کننده استقلال تا دقیقه 57 ادامه داشت اما در این لحظه میلیچ با یک ضربه زیبا و دیدنی که با خطای ایستگاهی به دست آمد، آبی‌پوشان را یک بر صفر از حریف پیش انداخت. در همین دقیقه محمود فکری تصمیم به تعویض شیخ دیاباته گرفت تا روند تیمش را هجومی‌تر کند.

با ورود دیاباته به زمین شرایط به سود استقلال تغییر کرد و این تیم چندین‌بار صاحب موقعیت گلزنی شد. البته ماشین‌‌سازی هم یک‌بار تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت اما ضربه بازیکن این تیم به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در دقیقه 75 قایدی با دروازه‌بان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما پس از برخورد با وی نقش بر زمین شد که توپ به دیاباته رسید و ضربه او به بدن مدافع حریف خورد. مدافعان ماشین‌سازی یک بار دیگر هم ضربه سر شیخ دیاباته را از روی خط دروازه برگشت دادند.

در دقایق باقی‌مانده هرچند استقلال برای رسیدن به گل تلاش کرد اما بیشتر تمرکز این تیم روی حفظ گل زده بود تا بتواند سومین دیدار را با پیروزی به پایان برساند و پس از یک هفته پرحاشیه به سه امتیاز خانگی دست پیدا کند و به وضعیت خود در جدول سروسامان بدهد. استقلال با این پیروزی 6 امتیازی شد و به جمع بالانشینان جدول صعود کرد و باید برای نهایی شدن جایگاهش در هفته سوم منتظر سایر نتایج دیدارهای این هفته باشد.

ترکیب استقلال تهران:

رشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ (84-مهدی مهدی‌‌پور)، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند (84 -متین کریم‌زاده)، سیداحمد موسوی (59-شیخ دیاباته)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (74-داریوش شجاعیان).

سرمربی: محمود فکری

ترکیب ماشین‌سازی تبریز:

محمدباقر صادقی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، اکبر آفاقی (70-مهدی مومنی)، فرشاد اسدی، بهمن سالاری (61-پیمان بابایی)، ابوالفضل رزاق‌پور (89-اصغر نصیری)، میلاد خدایی‌اصل (61-منصور باقری) و سیدمحمد حسینی.

سرمربی: وحید بیاتلو

نظر شما