ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دیدار سختی پیش‌روی پرسپولیس است اما.../ از طارمی و علیپور هم انتقاد می‌شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۳۷۱۳
دیدار سختی پیش‌روی پرسپولیس است اما.../ از طارمی و علیپور هم انتقاد می‌شد
هافبک سابق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که تیم گل‌محمدی برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی برسد.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر علاوه بر نیازی که به امتیازات بازی‌های لیگ برتر دارد، حواسش به دیدار فینال لیگ قهرمانان معطوف است و باید با تمرکز بالا برای رسیدن به این اهداف مختلفش تلاش کند.

او در ادامه درمورد بازی پیش‌روی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: این بازی، بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. به هرحال تجربه نشان داده است که اکثر تیم‌ها برابر پرسپولیس و استقلال انگیزه‌های خاصی دارند ولی برای پرسپولیس که هدفی جز قهرمانی ندارد باید در هر شرایطی به برد فکر کند و برای رسیدن به آن تلاش کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: بیشتر حریفان زمانی که نمی‌توانند برابر شرایط فنی خوب پرسپولیس بازی پایاپایی را انجام دهند، دست به ارائه بازی بسته و تدافعی می‌زنند تا بتوانند به حداقل امتیاز دست پیدا کنند اما بازی هجومی پرسپولیس در شروع بازی و رسیدن به گل می‌تواند این حربه تکراری حریفان را نقش بر آب کند.

اسدی درخصوص انتقاداتی که به خط حمله می‌شود گفت: این انتقادات در فصل‌های قبل به مهدی طارمی و علی علیپور هم می‌شد اما دیدید با گذشت زمان این نفرات تبدیل به بهترین مهاجمان ایران و پرسپولیس شدند. در مورد مهدی عبدی هم این موضوع صدق می کند. او مهاجم خوبی است و برای رسیدن به شرایط ایده آل زمان می‌خواهد. باید به او زمان داد تا شرایط خاص حضور در خط حمله پرسپولیس را بهتر ایجاد شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز