لیگ برتر والیبال؛

سایپا فاتح جدال خودروسازان/ شهرداری ارومیه جایگاه سومی خود را تثبیت کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۳۷۴۷
سایپا فاتح جدال خودروسازان/ شهرداری ارومیه جایگاه سومی خود را تثبیت کرد
دو دیدار دیگر هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان امروز پیگیری شد تا سایپا در جدال خودروسازان فاتح میدان شود و شهرداری ارومیه با شکست نماینده آمل جایگاه سومی خود در جدول را تثبیت کند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است از پنجم تا نهم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری خواهد شد.

هفته یازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه) با شش مسابقه پیگیری می‌شود که در دیدارهای سوم و چهارم این هفته تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه حریفان خود را شکست دادند.

تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ نماینده آمل را شکست دادند.

شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی، با هشت برد و ۲۳ امتیاز جایگاه سوم جدول رده‌بندی را برای خود تثبیت کرد.

داود نافعی و امید فولادی‌وندا داوران اول و دوم این مسابقه بودند. حمزه زرینی بازیکن هراز آمل و پوریا یلی بازیکن شهرداری ارومیه در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.  شهباز صدری و اسماعیل صباغ نیز ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۹۰ دقیقه طول کشید.

در دیگر مسابقه امروز، تیم‌های پیکان و سایپا برگزار کننده شهرآورد تهران بودند و شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا موفق به شکست سه بر صفر پیکان در خانه والیبال شدند تا به هفتمین برد خود دست یابند.

هدایت تیم پیکان در این مسابقه را علیرضا طلوع کیان بر عهده داشت و پیکان در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب سایپا شد تا بازیکنان این تیم هشتمین ناکامی خود را تجربه کنند.

مرتضی اکرمی، مهرداد شوشتری، عباس امانی و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

این مسابقه که ۹۵ دقیقه طول کشید، چهار کارت زرد داشت که دو تیم پیکان و سایپا کارت زرد تاخیر گرفتند، همچنین محمدرضا آصفی بازیکن پیکان و مجتبی قلی‌زاده بازیکن سایپا از داور اول کارت زرد دریافت کردند.

نظر شما