لیگ برتر والیبال؛

سیرجان به‌دنبال تثبیت صدرنشینی در غیاب فولاد مبارکه سپاهان

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۳۹۸۶
سیرجان به‌دنبال تثبیت صدرنشینی در غیاب فولاد مبارکه سپاهان
هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان فردا با شش دیدار پیگیری خواهد شد و در حساس‌ترین دیدار، نارنجی‌پوشان سایپا میزبان فولاد سیرجان تیم اول جدول رده‌بندی خواهند بود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است، از پنجم تا نهم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری خواهد شد.

بر این اساس، هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان فردا (جمعه) با شش مسابقه پیگیری می‌شود که تقابل سایپای تهران و فولاد سیرجان، حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم است

شاگردان محمدرضا تندروان بعد از پس گرفتن صدر جدول از رقیب قدر خود، سعی دارند این هفته از غیبت فولاد مبارکه سپاهان که با قرعه استراحت مواجه شده، نهایت استفاده را ببرند و با ثبت یک پیروزی دیگر در کارنامه، هم جایگاه خود را در صدر محکم کنند و هم فاصله امتیازی خود را با حریف افزایش دهند. البته آن‌ها برای رسیدن به این خواسته، کار آسانی مقابل شاگردان مصطفی کارخانه نخواهند داشت، چرا که جایگاه چهارمی، قطعا رتبه‌ای نیست که نارنجی‌پوشان بخواهند به آن اکتفا کنند.

در دیگر مسابقه این هفته، تیم شهرداری ارومیه که فعلا در رده سوم جا خوش‌کرده، به مصاف شهرداری گنبد می‌رود که با ۳ برد و ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که شاگردان پیمان اکبری برای شکست حریف گنبدی، مشکل خاصی داشته باشند.

در هفته دوازدهم اما جدال میان‌جدولی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است؛ جایی که تیم‌های پنجم‌ و ششم جدول در یک بازی و تیم‌های هفتم و هشتم در دیگر مسابقه به مصاف هم می‌روند و برنده‌ها حتما جایگاه بهتری در جدول خواهند داشت.

بر این اساس، شهرداری ورامین تیم پنجم جدول میزبان لبنیات هراز آمل است که در رتبه ششم قرار دارد و ورامینی‌ها بعد از باخت دور از انتظار مقابل راه‌یاب ملل کردستان، به دنبال جبران هستند. شاگردان مجید تابش‌نژاد از ۶ بازی انجام شده ۱۸ امتیاز دارند. لبنیات هراز آمل هم با کسب ۶ برد، ۱۷ امتیازی است.

هورسان رامسر و شهداب یزد هم مصاف تیم‌های هشتم و هفتم جدول را برگزار خواهند کرد. شاگردان عارف باقرزاده با ۴ برد و ۱۲ امتیاز تیم هشتم جدول هستند و درحالی از شهداب یزد در هفته دوازدهم میزبانی می‌کنند که حریفشان با ۶ برد و ۱۷ امتیاز، به دنبال ارتقای جایگاه هفتمی خود در جدول است.

این هفته تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پیکان تهران استراحت خواهند کرد.

برنامه مسابقات و اسامی داوران و ناظران هفته دوازدهم لیگ برتر مردان، به قرار زیر است:

ساعت ۱۱، خانه والیبال

راه‌یاب ملل کردستان – شهرداری قزوین

داور اول: احمد سرمست، داور دوم: حامد آقابراری، ناظر فنی: مهدی آشوری و ناظر داوری: مجید محسنی‌شوشتری

ساعت ۱۱، سالن فدراسیون

خاتم اردکان – آذرباتری ارومیه

داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده و ناظر داوری: امیر صداقت

ساعت ۱۴، خانه والیبال

هورسان رامسر – شهداب یزد

داور اول: امید فولادی وندا، داور دوم: مرتضی اکرمی، ناظر فنی: علیرضا محمدعلی گیلانی و ناظر داوری: اسماعیل صباغ

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون

سایپا تهران – فولاد سیرجان

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: میثم پارسه، ناظر فنی: شهباز صدری و ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه

ساعت ۱۷، خانه والیبال

شهرداری ورامین – لبنیات هراز آمل

داور اول: داود نافعی، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان، ناظر فنی: یونس حسن‌زاده و ناظر داوری: محمدحسین شفقی

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون

شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد

داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: وحید خراسانی، ناظر فنی: امین برق‌لشگری و ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی

نظر شما