استقبال کم‌نظیر از نخستین دوره آنلاین داوری تنیس؛

بیش از ۲۰۰ داور و علاقه‌مند به صورت وبینار آموزش دیدند

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۴۰۵۰
بیش از ۲۰۰ داور و علاقه‌مند به صورت وبینار آموزش دیدند
کمیته داوران‌ فدراسیون تنیس امروز (6 آذر ماه) نخستین کارگاه آنلاین داوری را جهت به روز رسانی اطلاعات و قوانین روز تنیس جهان در بخش داوران برگزار کرد.

به گزارش برنا، در این دوره از  بیش از ۲۰۰ علاقه مند از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مازندران، گیلان، گلستان، همدان، سمنان، فارس، مرکزی، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، قزوین، قم و کرمانشاه حضور داشتند. 

در ابتدای سمینار داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ضمن خوشامد گویی به مدرسین، علاقه مندان و داوران حاضر در این دوره گفت: خوشحالم که دوره آنلاین داوری با حضور مدرسین مطرح کشورمان برگزار می شود. 

وی افزود: حضور بزرگانی از جمله علی نیلی، علی کاتبی، سامان حسنی، عادل برقعی و سایر داوران دارای مدرک بین المللی، نشان از درخشش داوران ایرانی در سطح بین المللی دارد. 

متاسفانه به دلیل شرایط موجود امکان حضور علاقه مندان در دوره ها و میادین بین المللی این رشته وجود ندارد و برگزاری این دوره ها که از اقدامات ارزشمند این کمیته است می تواند کمک بزرگی به دانش افزایی علاقه مندان داوری باشد و از همگی و در کنار آنها از دبیر فدراسیون تشکر می کنم. 

امیدوارم با کمک تک تک مسئولین کمیته بهترین اتفاق ها در این بخش رقم بزنیم و شاهد اتفاق خوبی در بخش داوری به خصوص در بخش بانوان باشیم. 

در ادامه علی کاتبی داور و سرداور نشان نقره کشورمان نقض قوانین رفتاری و تخلف زمانی را تدرس کرد و سپس سامان حسنی داور نشان برنز و سرداور نشان نقره توقف بازی و مزاحمت و عادل برقعی داور نشان برنز و  سرداور نشان نقره کشورمان تام پزشکی را آموزش دادند. 

به این ترتیب با پایان نخستین سمینار، دوره سرداوری نیز  روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می شود.  

یادآور می‌شود، تدریس این دوره بر عهده علی کاتبی، سامان حسنی و سیدعادل برقعی داوران و سرداوران برجسته کشورمان در حوزه بین الملل بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز