نفت مسجدسلیمان صفر- پرسپولیس تهران صفر

تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/ تیر دروازه سد راه پرسپولیس شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۴۰۹۰
تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/ تیر دروازه سد راه پرسپولیس شد
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل حریف خود به تساوی رسید.

به گزارش برنا؛ در ادامه هفته سوم لیگ تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:35 عصر امروز در ورزشگاه بهنام محمدی، میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد. در 15 دقیقه نخست این دیدار، شاهد بازی پایاپای از هر دو تیم بودیم اما سفیدپوشان سعی داشتند با استفاده از شرایط میزبانی موقعیت گلزنی ایجاد کنند که موفق نبودند. در دقیقه 14 روی یک ارسال کرنر محمد بلبلی فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

در دقیقه 21 روی حرکت خوب آقایی از سمت چپ، توپ به مهدی عبدی رسید اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 28 ساسان حسینی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و با یک ضربه سمت چپ دروازه را هدف قرار داد که با واکنش لک توپ راهی کرنر شد. در دقیقه 39 حرکت خوب بشار رسن درون محوطه جریمه پرسپولیس و دخالت مدافع نفت مسجد سلیمان باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. در ادامه سیامک نعمتی پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

500

در آغاز نیمه دوم، شاگردان گل‌محمدی که با دو تغییر وارد زمین شده بودند، سعی داشتند با تغییر تاکتیک نسبت به نیمه نخست، بر حریف مسلط شوند و با طراحی حملاتی از سمت چپ و راست دروازه نفت مسجدسلیمان را با خطر روبه‌رو کنند. البته در نیمه دوم بارش شدید باران هم تاثیر زیادی روی کیفیت فنی بازی گذاشته بود و کار دو تیم را سخت کرده بود.

در ادامه این نیمه و با وجود اینکه در بیشتر لحظات توپ در میانه زمین گردش داشت اما قرمزپوشان حلقه فشار را تنگ‌تر کرده بودند اما عملکرد خوب مدافعان نفت مسجدسلیمان اجازه خلق فرصت گلزنی را نمی‌داد. با این تساوی پرسپولیس 5 امتیازی شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. نفت مسجدسلیمان هم 3 امتیازی شد و به جایگاه دوازدهم جدول صعود کرد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی‌ناییج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی (71-فرید بهزادی کریمی)، نیما انتظاری، میثم تهیدست و ساسان حسینی (88-مهران امیری).

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نورالهی، میلاد سرلک (46-احسان پهلوان)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (79-علی شجاعی)، سیامک نعمتی و مهدی عبدی (79-آرمان رمضانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز