هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

رحمتی نبرد و اخراج شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۴۰۹۶
رحمتی نبرد و اخراج شد
شهرخودرو در روزی که سرمربی اش به شدت به داوری انتقاد کرد نتوانست میهمان خود را شکست دهد.

به گزارش برنا؛ در هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم های شهرخودرو و صنعت نفت به دیدار هم رفتند. این دیدار که قرار بود از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، به دلیل عدم حضور عوامل یگان ویژه نیروی انتظامی ممکن بود برگزار نشود.گویا عوامل یگان ویژه به دلیل برخی ناهماهنگی ها قصد داشتند در این بازی حضور پیدا نکنند و براین اساس ناظر بازی به دنبال لغو این مسابقه بود اما سرانجام دیدار دو تیم با ۱۵ دقیقه تاخیر و ورود عوامل انتظامی آغاز شد.

شاگردان سیدمهدی رحمتی که هفته گذشته در دیداری که با اتفاقات حاشیه ای همراه بود، مقابل پیکان با یک گل شکست خوردند که در آن بازی رحمتی به عملکرد شاگردان مهدی تارتار و وقت کشی های او به شدت معترض بود.

شهرخودرو در دیدار با صنعت نفت امین قاسمی نژاد و فرشاد فرجی را به دلیل مصدومیت و مشکل سربازی در اختیار نداشت.

صنعت نفت هم که در بازی قبل مقابل پرسپولیس شکست خورده بود مثل شهرخودرو در بازی نخست خود پیروز شده بود و دو تیم در این بازی برای برد به میدان آمدند.

تیم رحمتی در این بازی کار را هجومی آغاز کرد اما مهاجمان شهرخودرو نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.

در دقیقه 82 معراج پورتقی توانست گل برتری شهرخودرو را به ثمر برساند اما در دقیقه 94 و درحالی که شاگردان رحمتی داشتند خود را برای شادی پیروزی آماده می کردند داور برای نفتی ها پنالتی گرفت و دروازه بان شهرخودرو نتوانستند پیروز این دیدار باشند تا رحمتی نتواند دومین برد خود در لیگ را تجربه کند.

پس از پایان این دیدار مهدی رحمتی به شدت از داور مسابقه انتقاد کرد که منجر به اخراج او از سوی داور شد.

نظر شما
پرونده ویژه