نیما میرزازاد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال پدیده لیگ خواهیم شد/ سوار بر بازی بودیم ولی باختیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۶:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۴۳۳۲
امسال پدیده لیگ خواهیم شد/ سوار بر بازی بودیم ولی باختیم
دروازه‌بان نساجی مازندران می‌گوید این تیم امسال پدیده لیگ خواهد شد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نیما میرزازاد، دروازه‌بان تیم نساجی مازندران، درخصوص شکست تیمش مقابل سایپا تهران به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و سوار بر بازی و از نظر تاکتیکی هم خیلی خوب بودیم و نکاتی که مربیان خواسته بودند را رعایت کردیم. شرایط تیمی ما خیلی خوب بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. درباره گلی که دریافت کردیم هم باید بگویم روی یک اتفاق بود و در آن لحظه شکل تیمی خوبی نداشتیم و شاید اگر کمی تمرکز داشتیم می‌توانستیم با حداقل امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم. 

او درخصوص عملکرد داوری و اشتباهات آن که در دو بازی اخیر گریبانگیر نساجی شده عنوان کرد: در دو بازی اخیر تیم ما دچار اشتباهات داوری شد. البته این بازی‌ها برای ما تمام شده و ترجیح می‌دهیم بیشتر در این مورد صحبت نکنیم. هرچند مدیریت باشگاه و کادر فنی می‌توانند در این باره حرف بزنند اما در جایگاه بازیکن باید تمرکزمان روی کار خودمان در داخل زمین باشد. در مجموع امیدوارم در بازی‌های بعدی از این اتفاقات رخ ندهد. ما در دو بازی ضرر کردیم و ان‌شاالله دیگر این طور نشود.

دروازه‌بان نساجی درباره بازی آینده تیمش با نفت مسجدسلیمان ادامه داد: بازی نفت مسجدسلیمان با پرسپولیس را دیدم. این تیم واقعا خوب است و مقابل پرسپولیس هم خوب بود. باید این موضوع را در نظر بگیریم که یک بازی خانگی با این تیم داریم و برای ارائه یک نمایش خوب و کسب پیروزی به زمین می‌رویم.

میرزازاد درخصوص اینکه نساجی مازندران می‌تواند امسال یکی از مدعیان جدید لیگ برتر باشد یا خیر؟ افزود: ما لیگ را خوب شروع کردیم و به نظر خیلی از کارشناسان و هواداران خیلی خوب بودیم و توانستیم فوتبال زیبایی بازی کنیم. اینکه در هفته‌های ابتدایی کجای جدول باشیم خیلی مهم نیست، زمان می‌برد تیم شاکله اصلی خوب خود را پیدا کند. امیدوارم خیلی زود به روزهای خوب‌مان برگردیم و چند بازی خوب سال گذشته را تکرار کنیم. در چند بازی گذشته خوب بودیم و امیدوارم در بازی‌های آینده خوب باشیم. من فکر می‌کنم امسال بتوانیم پدیده لیگ باشیم و رتبه خوب و تک رقمی کسب کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز