در تمرین امروز استقلال رخ داد؛

درگیری لفظی حسینی با مظاهری

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴۷
درگیری لفظی حسینی با مظاهری
گلرهای استقلال در حاشیه تمرین اختصاصی امروز با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.

به گزارش برنا؛ همانطور که قابل پیش بینی بود سیدحسین حسینی نیمکت نشینی را در استقلال تاب نیاورد و بعد از نیمکت نشینی در بازی با ماشین سازی و کلین شیت مظاهری دروازه بان تازه وارد استقلال با او به مشکل خورد.

تمرین استقلال امروز با نظر کادرفنی تعطیل بود اما با اعلام محمود فکری گلرها با حضور در مجموعه انقلاب و زیر نظر سعید عزیزیان مربی گلرهای این تیم قرار بود تمرینات اختصاصی را دنبال کنند. تمرینی که البته با ایجاد حاشیه از سوی سیدحسین حسینی نیمه کاره ماند و رشید مظاهری با کسب اجازه از عزیزیان تمرین را ترک کرد.

ظاهرا در ابتدای تمرین امروز حسینی از مظاهری می خواهد او آغازگر تمرین باشد چون خودش 7 سال سابقه حضور در استقلال را دارد و قدیمی تر از او محسوب می شود! این تذکر حسینی به مذاق مظاهری خوش نمی آید و او از عزیزیان درخواست می کند برای اینکه تمرکزش برهم نخورد در تمرین حضور پیدا نکند.

درنهایت هم مظاهری تمرین را نیمه کاره رها و مجموعه ورزشی انقلاب را ترک کرد.

شنیده می شود قرار است در حضور محمود فکری جلسه ای بین مظاهری و حسینی تشکیل شود تا از تکرار چنین اتفاقی بین این 2دروازه بان که هر2 مدعی فیکس بودن در ترکیب استقلال هستند، جلوگیری شود.

حسینی درحالی به این زودی اختلاف با مظاهری را کلید زده که پیش از این هم با سیدمهدی رحمتی در استقلال دچار مشکل شده و سابقه چنین رفتارهای معترضانه ای را در کارنامه خود دارد اما نکته عجیب این است که حسینی حتی یک بازی هم تاب نیمکت نشینی را نداشته و این بار خیلی زود اعتراض را آغاز کرده است.

منبع: سایت خبر ورزشی

نظر شما
پرونده ویژه