علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال نباید یک گل بزند و به دفاع برود/ فکری حاشیه‌ها را مدیریت کند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۴۹۲۹
استقلال نباید یک گل بزند و به دفاع برود/ فکری حاشیه‌ها را مدیریت کند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی نفسگیر مقابل فولاد و استرسی که به بازیکنان وارد شد و حاشیه‌های که برای کادرفنی پیش آمد باعث شد کار برای استقلال در دیدار با ماشین‌سازی سخت شود.

علیرضا اکبرپور، هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص پیروزی استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی با اینکه با برد همراه بود اما کیفیت بالایی نداشت که دلایل این اتفاق خیلی به بازیکنان و کادر فنی ارتباط ندارد. استقلال در یک هفته گذشته بعد بازی با فولاد خوزستان به خاطر بارندگی زمین نداشت در چمن مصنوعی و سالن تمرین کرد. در حالی که باید در زمین طبیعی تمرین می‌کرد اما زمین نداشت و همین موضوع روی عملکرد بازیکنان هم تاثیب داشت. از طرف دیگر بازی نفس‌گیر مقابل فولاد و استرسی که به بازیکنان وارد شد و حاشیه‌های که برای کادر فنی پیش آمد باعث شد کار برای استقلال در دیدار با ماشین‌سازی سخت شود.

او ادامه داد: استقلال از بازی با ماشین‌سازی برد می‌خواست و برای فراموش کردن اتفاقات بازی با فولاد باید به هر طریقی که می‌شد در این بازی به پیروزی می‌رسید. قبول دارم استقلال نتوانست فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد اما به نظر من این تیم اگر بعد از بازی با فولاد خوزستان اسیر حواشی نمی‌شد و شرایط خوبی هم برای تمرین کردن داشت می‌توانست بازی بهتری ارائه دهد. به هر حال مهم برد بود که استقلال توانست در این بازی به آن دست پیدا کند.

اکبرپور با اشاره به وضعیت تیم ماشین‌سازی بیان کرد: شرایط این روزهای ماشین‌سازی برای منی که فوتبالم را از این تیم شروع کرده‌ام ناراحت کننده است. ماشین‌سازی می‌توانست قطب فوتبال ایران باشد چون زمانی که تیم‌های دیگر هنوز به‌طور جدی شکل نگرفته بودند ماشین‌سازی بهترین تیم تبریز بود. متاسفانه این تیم سال‌ها صاحب نداشت و بعدها زنوزی مالکیت آن را برعهده گرفت اما امسال به دلیل مشکلات مدیریتی تیمی که بسته شده در حد این است که فقط در لیگ برتر بماند. با این بازی‌هایی هم که من از ماشین‌سازی دیده‌ام بقا در لیگ کار دشواری برای این تیم است. امیدوارم مسئولان این باشگاه از خواب بیدار شوند و این تیم مردمی که قدیمی‌ترین تیم شمال غرب ایران است و در تبریز حرف اول را می‌زد نجات دهند. الان شرایط ماشین‌سازی به گونه‌ای است که فقط برایش آرزو می‌کنیم که نبازد و سهمیه لیگ برتری تبریز از دست نرود

هافبک- مهاجم اسبق آبی‌پوشان با اشاره به کم گل زدن استقلال افزود: استقلال پارسال بیشترین گل زده را داشت و دیاباته هم آقای گل شد. استقلال مشکلی از نظر گلزنی ندارد و ابزار بازی هجومی هم دارد اما چون در ابتدای فصل هستیم و مربی تیم هم تغییر کرده باید فرصت داد. استقلال خط حمله هجومی دارد و توانایی بیشتر گل زدن را دارد ضمن اینکه این موضوع به خود بازیکنان هم برمی‌گردد که با یک گل زدن سیر نشوند و هجومی بازی کنند. استقلال همیشه در ادوار گذشته بازی‌هایش را پرگل می‌برد و نباید این میل هجومی از تیم گرفته شود. استقلال تیمی نیست که نباید یک گل بزند و به دفاع برود. امیدوارم رفته رفته تیم بهتر شود و همان استقلالی باشد که همه هواداران می‌خواهند.

اکبرپور درباره درگیری که بین گلرهای این تیم رخ داده، گفت: محمود فکری در این قضیه نباید مماشات کند و باید با حاشیه‌سازان برخورد کند. او اگر قهرمانی و موفقیت می‌خواهد باید حاشیه‌های تیمش را هم مدیریت کند. 3/5

نظر شما