لیگ برتر والیبال؛

خیز سپاهان برای تصاحب صدر جدول در روز استراحت صدرنشینان

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۴۹۳۰
خیز سپاهان برای تصاحب صدر جدول در روز استراحت صدرنشینان
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان فردا (یکشنبه) با شش دیدار پیگیری خواهد شد و در حساس‌ترین مسابقه که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می‌شود، فولاد مبارکه سپاهان و سایپا برای تصاحب جایگاه صدر جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش برنا، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است و از پنجم آذرماه به میزبانی دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز شده است، فردا به پایان خواهد رسید.

در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر، فولاد مبارکه سپاهان به دنبال پس گرفتن رتبه نخست جدول است و با توجه به استراحت دو تیم فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه، نماینده اصفهان در صورت شکست سایپا می‌تواند دوباره صدرنشین شود، اما اگر سایپا فاتح سه بر صفر این میدان شود، از نظر تعداد برد و امتیاز با فولاد سیرجان برابر خواهد شد و معدل ست‌ها و پوئن‌ها تعیین‌کننده صدرنشین جدول خواهد بود.

البته سپاهانی‌ها برای رسیدن به این خواسته، کار سختی مقابل سایپا دارند. چون شاگردان مصطفی کارخانه که در حال حاضر با ۸ برد و ۲۵ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند، اصلا قصد ندارند در روز استراحت صدرنشینان، فوت وقت کنند.

به همان اندازه که رقابت تیم‌های سوم و چهارم جدول در هفته سیزدهم جذاب است، در قعر جدول هم می‌توان شاهد رقابت هیجان‌انگیزی بین تیم‌های آذرباتری ارومیه و راه‌یاب ملل کردستان باشیم. هر دو تیم تا کنون یک برد و ۴ امتیاز کسب کرده‌اند و به ترتیب در رده‌های سیزدهم و چهاردهم ایستاده‌اند و حالا این هفته فرصت دارند تا دومین پیروزی خود را در یک نبرد برابر، به ثبت برسانند.

در میانه جدول، تقابل شهرداری ورامین با شهرداری گنبد هم دیدنی خواهد بود. دو تیم، هفته دوازدهم را با باخت ۳ بر صفر مقابل حریفان تمام کردند و این هفته فرصت دارند با کسب پیروزی، نه تنها جبران مافات کنند، بلکه جایگاه هفتمی (شهرداری ورامین) و دهمی (شهرداری گنبد) خود را هم در جدول ارتقا دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز