روزهای بحرانی تراکتور با علی منصور؛

خبری از پرشورها نیست!

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۶:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۰۶۶
خبری از پرشورها نیست!
عملکرد ضعیف تراکتور در شروع لیگ بیستم هم باعث شده این روزها فضای انتقادی در تبریز نسبت به منصوریان شدت بگیرد و او که به قول خودش به پشتوانه هواداران تراکتور به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده، حمایتی را پشت سر خود احساس نکند.

به گزارش برنا؛ سه‌ بازی، دو امتیاز و یک گل زده حاصل تراکتور مدل 99 است که علیرضا منصوریان هدایت آن را برعهده دارد. قطعا این آمار برای تیمی که خود را مدعی قهرمانی می‌داند آمار قابل دفاعی نیست.

این آمار ضعیف در گلزنی و کسب امتیاز در حالی به دست آمده که منصوریان به هواداران پرشور و پرشمار تراکتور قول داده بود تیمی هجومی و مدعی را راهی لیگ بیستم کند. البته تراکتوری‌ها در بازی‌های اخیر خود موقعیت‌های گلزنی زیادی داشته ‌ند اما در استفاده از آنها ناکام بوده و به قول منصوریان فرصت‌سوزی کرده‌اند تا عدم گلزنی بزرگ‌ترین نقطه ضعف این تیم در 3 بازی اخیر لقب بگیرد. حالا می‌توان فهمید عملکرد نه چندان درخشان در نقل و انتقالات و عدم جذب مهاجم شش‌دانگ چه ضربه‌ای به تراکتور وارد کرده است.

از طرف دیگر منصوریان این روزها به شدت از طرف هواداران تحت فشار قرار دارد. پرشورها در ابتدای فصل هم که منصوریان به عنوان سرمربی تیم‌شان انتخاب شد واکنش چندان دوستانه‌ای نشان ندادند. در حالی که نام‌های زیادی از علی دایی گرفته تا علی کریمی و فرهاد مجیدی برای سرمربیگری تراکتور مطرح شد اما در نهایت نیمکت قرمزها به علیرضا منصوریان رسید تا او برای پنجمین‌بار روی نیمکت یک تیم لیگ برتری بنشیند.

منصوریان به‌واسطه هویت استقلالی‌اش از ابتدای حضور در تراکتور چندان دلخواه هواداران این تیم نبود. کانال‌های تلگرامی پرشورها از همان روزهای ابتدایی حضور او در تراکتور پر بود از انتقاد نسبت به تصمیم‌هایی که منصوریان برای تیم‌شان می‌گیرد و حتی نحوه یارگیری این تیم. اگرچه منصوریان تلاش می‌کرد با مصاحبه‌های حماسی و دست گذاشتن روی رگ غیرت هواداران تراکتور با جملاتی مثل «من داماد تبریز هستم» مهر آنها را نسبت به خود جلب کند اما نتوانسته محبوبیتی حداقلی نزد هواداران این تیم به دست بیاورد و مورد حمایت آنها قرار بگیرد خصوصا با نتایجی که در 3 هفته ابتدایی لیگ گرفته است.

عملکرد ضعیف تراکتور در شروع لیگ بیستم هم باعث شده این روزها فضای انتقادی در تبریز نسبت به منصوریان شدت بگیرد و او که به قول خودش به پشتوانه هواداران تراکتور به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده حمایتی را پشت سر خود احساس نکند.

البته عملکرد باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات هم روی نتایج ضعیف تیم بی‌تاثیر نبوده است. مدیران این باشگاه با وجود حفظ ستاره‌های فصل قبل خود مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، که البته یک سال دیگر قرارداد داشتند، در خرید ستاره‌های لیگ برتری ناکام بودند و نتوانستند تیمی مدعی ببندند.

با این وجود منصوریان بعد از شکست مقابل سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی‌ وعده بزرگی به هواداران تراکتور داد. او ادعا کرد بردهای متوالی می‌آیند و تراکتور در کورس قهرمانی است. وعده‌ای که تراکتوری‌ها به محض شنیدن، آن‌ را به پای یک وعده ساده و نشدنی، که صرفا برای توجیه باخت است، گذاشته‌اند اما منصوریان با قاطعیت از آن صحبت می‌کند ولی آیا هواداران تراکتور صبر می‌کنند تا روزهای خوب این تیم از راه برسد؟

شاید هم فضایی که این روزها علیه منصوریان در تبریز ایجاد شده با یکی، دو برد تلطیف ‌شود و اعتمادها به سمت منصوریان و تیمش برگردد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز