رعایت پروتکل‌ها، دغدغه واقعی فدراسیون والیبال

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۵۰۸۸
رعایت پروتکل‌ها، دغدغه واقعی فدراسیون والیبال
دومین روز رقابت‌های گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان امروز (‌شنبه) با دو دیدار در اصفهان پیگیری شد و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها دغدغه واقعی فدراسیون و مسئوالان اجرایی مسابقات است.

به گزارش برنا؛بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور 8 تیم در 2 گروه برگزار می‌شود.

مسابقات گروه ب لیگ برتر بانوان که از روز پنج‌شنبه در اصفهان آغاز شده است، امروز نیز با دو دیدار پی گیری شد و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی همانند دیگر لیگ‌ها ویژگی این بازی‌ها بود.

گفتنی است برای نظارت بر کیفیت برگزاری مسابقات و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال نیز به اصفهان رفت و نکاتی را برای برگزاری بهتر رقابت‌ها و همچنین حفظ سلامتی افراد، به کادر اجرایی مسابقات یادآوری کرد.

افسران سلامت برای ارزیابی مسابقات، فرم‌های ۱۸ آیتمی با ضرایب مختلف دارند و در صورت کسب امتیازهای لازم، تداوم برگزاری لیگ امکان‌پذیر است.

فدراسیون والیبال تا کنون امتیازات لازم برای ادامه لیگ‌ها و مسابقات را کسب کرده است و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، در تصاویر مسابقات امروز لیگ برتر بانوان در اصفهان نیز کاملا مشهود است.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز