در هفته چهارم لیگ برتر؛

استقلالی‌ها به هم رسیدند؛ تجربه قلعه‌نویی یا انگیزه بیاتلو؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۴:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۵۷۱۰
استقلالی‌ها به هم رسیدند؛ تجربه قلعه‌نویی یا انگیزه بیاتلو؟
پرونده بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر در حالی امروز باز می‌شود که جز جدال پرسپولیس برابر شهرخودرو شاهد برگزاری 2 دیدار دیگر هم خواهیم بود.

به گزارش برنا؛ در 2 دیدار دیگر امروز تبریز و اهواز شهرهایی هستند که میزبانی از این بازی‌ها را برعهده خواهند داشت. در زیر نگاهی به نکات جالب این تقابل‌ها داریم.

ماشین‌سازی‌تبریز- گل‌گهر سیرجان

تقابل جذاب در تبریز

گل‌گهر سیرجان صدرنشین این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در هفته قبل در حالی تا آستانه شکست برابر فولاد خوزستان پیش رفت که در ثانیه‌های تلف شده، تیر دروازه به دادش رسید و پنالتی ساسان انصاری را به هدر داد تا با تک امتیاز جدال برابر فولاد، آن دیدار را برگزار کند. در چنین شرایطی گل‌گهری‌ها به تبریز رفته‌اند تا در برابر ماشین‌سازان تبریزی جدال ویژه‌ای را برگزار کنند. این در حالی است که شاگردان بیاتلو در هفته سوم با وجود بازی نسبتا قابل قبول برابر استقلال روی ضربه زیبا و غافلگیرکننده میلیچ ناکام شدند و با شکست یک بر صفر ورزشگاه آزادی را ترک کردند. حالا باید دید در بازی امروز انگیزه مربی جوانی مثل وحید بیاتلو می‌تواند نتیجه لازم را بگیرد یا تجربه بالای امیر قلعه‌نویی!

فولاد خوزستان- آلومینیوم اراک

جنگ استقلالی‌های سابق در اهواز

در دیدار بعدی امروز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، در اهواز، قرمزهای این شهر در تلاش هستند هر 3 امتیاز این دیدار خانگی‌شان را به اندوخته‌های قبلی خود اضافه کنند. فولادی‌ها هفته پیش بدشانس بودند که ساسان انصاری پنالتی ثانیه‌های تلف شده بازی را به تیر دروازه گل‌گهر کوبید تا از رسیدن به یک پیروزی شیرین محروم بماند. این در حالی است که در سمت دیگر بازی امروز، آلومینیوم اراک هفته قبل در تقابل برای مس رفسنجان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد و با یک امتیاز هفته سوم را به پایان رساند. نکته جالب این دیدار تقابل سرمربیان جوان این تیم‌هاست که بدون شک برای رسیدن به هدف خود در این دیدار برنامه‌های ویژه‌ای دارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز