لیگ برتر بانوان؛

نخستین پیروزی اسلامشهری‌ها در اصفهان رقم خورد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۶۲۳۳
نخستین پیروزی اسلامشهری‌ها در اصفهان رقم خورد
آخرین روز هفته نخست لیگ برتر بانوان در گروه ب امروز (دوشنبه) با دیدار تیم‌های خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس آغاز شد و نماینده اسلامشهر به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش برنا، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر تیم‌های حاضر در گروه ب این رقابت‌ها هستند و مسابقات هفته نخست این گروه که از روز پنج‌شنبه ششم آذر در اصفهان آغاز شده است، امروز (دوشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد.

تیم‌های خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس در نخستین مسابقه آخرین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۴به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اسلامشهر با شکست سه بر صفر حریف به نخستین برد خود دست یافت و با سه امتیاز جایگاه سوم جدول را برای خود تثبیت کرد.

ستارگان فارس در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب خجسته اسلامشهر شد تا بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

قضاوت این بازی که به مدت ۸۲ دقیقه طول کشید برعهده زهرا شیری و نوشین حق‌شناس به عنوان داوران اول و دوم بود، مهران اشرف ریاحی و اکرم ابوالقاسم هم نظارت فنی و داوری مسابقه را برعهده داشتند.

مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال که برای نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی دیدارهای روزهای دوم و سوم هفته نخست لیگ برتر بانوان در اصفهان به‌سر می‌برد، دیدار دو تیم خجسه اسلامشهر و ستارگان فارس را از نزدیک در سالن ملت نظاره‌گر بود.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران از ساعت ۱۷ و در دومین مسابقه روز آخر گروه ب به مصاف یکدیگر می‌روند که فاتح این دیدار صدرنشین این مسابقات در پایان هفته نخست لیگ متمرکز می شود.

هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز