پرسپولیس تهران ۳- شهرخودرو مشهد صفر

تمرین سرخ‌پوشان برای قهرمانی در آسیا/ بغض پرسپولیس ترکید

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۲۸۴
تمرین سرخ‌پوشان برای قهرمانی در آسیا/ بغض پرسپولیس ترکید
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شاگردان سیدمهدی رحمتی به پیروزی رسید.

به گزارش برنا؛ حساس‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال میان پرسپولیس و شهرخودرو با پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید. این دیدار که از نظر تقابل سیدمهدی رحمتی با پرسپولیس اهمیت زیادی داشت در غیاب او در لب خط برگزار شد. رحمتی در این دیدار انگیزه زیادی هم برای شکست پرسپولیس و سرمربی سابق خود یحیی گل‌محمدی داشت اما نداشتن ابزار لازم باعث شد تیم او در این دیدار حساس کاری از پیش نبرد.

در نیمه اول این دیدار توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود. شاگردان سیدمهدی رحمتی سعی داشتند با ارایه بازی بسته و بستن راه های نفوذ دروازه خود را بسته نگه دارند اما در ضدحملات چشم به باز کردن دروازه پرسپولیس داشتند.

در دقیقه 34 پرسپولیس این فرصت را داشت که توسط آرمان رمضانی روی یک موقعیت تک به تک به گل برسد اما رمضانی این موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.

در دقیقه 41 پرسپولیس روی یک ضربه کاشته و با ارسال سعید آقایی و ضربه سر سیدجلال حسینی به گل رسید تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم سبک بازی شاگردان رحمتی تغییر کرد. این تیم به قصد جبران گل خورده وارد زمین شد و بازی هجومی ارایه داد. در دقیقه 51 آرمان رمضانی دومین موقعیت عالی خود در این بازی را هدر داد و در موقعیت تک به تک با فراهانی، شوت خود را از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون زد.

در دقیقه 80 هم سیامک نعمتی این فرصت را داشت که گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند اما ضربه او با فاصله اندک از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت. در ادامه بازی هم بازیکنان شهرخودرو کاملا در زمین پرسپولیس حضور داشتند ولی موقعیت‌های این تیم چندان زهردار و خطرناک نبود و نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

WhatsApp Image 2020-11-30 at 17.37.55 (1)

از دقیقه 70 به بعد شاگردان رحمتی بازی ضعیف و سردرگمی را ارایه دادند و نمایش بسیار ضعیفی داشتند. در دقیقه 85 احمد نورالهی روی پاس میلاد سرلک گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 89 میلاد سرلک با یک ضربه بغل پا گل چهارم تیمش را زد تا این بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان برسد.

پرسپولیس با این برد 8 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. شهرخودرو هم با 4 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو که در دیدار هفته گذشته این تیم به دلیل اعتراض به داور از بازی اخراج شد، امروز از روی سکوهای ورزشگاه آزادی عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس را تماشا کرد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی (3+90-محمداحسان حسینی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نورالهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (67-وحید امیری)، بشار رسن (87-محمدمهدی مهدی‌خانی)، سیامک نعمتی (87-مهدی عبدی) و آرمان رمضانی (67-احسان پهلوان).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری (77-رحمان جعفری)، ابوذر صفرزاده (78-محمد محمدزاده)، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، صادق صادقی (76-معراج پورتقی)، روح‌الله سیف‌الهی (56-حسین مهربان) و امیرحسین کریمی (56-عرفان معصومی).

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

 

دیدار تیم های پرسپولیس - شهر خودرو

 

نظر شما