بعد از دیدار با شهرخودرو صورت گرفت؛

واکنش جالب یحیی به برد پرسپولیس و ناکامی رمضانی در گلزنی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۶۳۰۹
واکنش جالب یحیی به برد پرسپولیس و ناکامی رمضانی در گلزنی
سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با شهرخودرو مشهد صحبت کرد.

به گزارش برنا، یحیی گل‌محمدی،‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر شهر خودرو اظهار کرد: قبل از شروع صحبت‌هایم به جامعه فوتبال دنیا به خاطر درگذشت دیگو مارادونا تسلیت می‌گویم. نبود او در فوتبال دنیا احساس می‌شود. رفتنش برای ما سخت است. ان‌شاءالله روحش در آرامش باشد. 

او درباره بازی هم گفت: بازی خیلی خوبی را از طرف تیم ما شاهد بودید. هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن بودند. هر دو تیم فنی بودند. قبل از مسابقه هم قابل پیش‌بینی بود که بازی خوبی از آب دربیاید. از موقعیت‌های متعددمان سه گل ساختیم و روند بازی را خوب کنترل کردیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و می‌تواسنتیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. بازیکنانم برای این بازی زحمت کشیدند و تلاش کردند و مزد زحمت‌شان را هم گرفتند. به همه آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. ان‌شاءالله همین روند را تا بازی فینال آسیا ادامه بدهیم. 

گل‌محمدی درباره اینکه نوازی اعتقاد داشته، میلاد سرلک باید در این بازی اخراج می‌شد هم بیان کرد: فکر می‌کنم یکی از فاکتورهایی که باعث شد بازی امروز زیبا شود قضاوت مسابقه بود. داور آوانتاژهای به موقعی داد. کرمانشاهی روی همه صحنه‌ها تسلط خوبی داشت. در آن صحنه هم من کاملا نگاه می‌کردم. بازیکن ما کاملا توپ را زد. هر دو بازیکن به خاطر توپ تکل زدند. ادعای نوازی درست نیست. کرمانشاهی هم به صحنه نزدیک بود. از تیم داوری به خاطر قضاوت خوبشان تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش هم گفت:‌ رمضانی به جز زدن ضربات آخر در بقیه صحنه‌ها خوب کار کرد. او دوندگی خوبی داشت و در هوا هم مسلط بود و به بازیکنان توپ رساند. می‌توانست دو گل مسلم به ثمر برساند که در این صحنه‌ها بی‌دقت بود. البته طرف دیگر قضیه این است که جایگیری اش خوب بود و دوندگی زیادی داشت که به این موقعیت‌ها رسید. باید بیشتر روی ضربات آخر کار کنیم و نمی‌توانیم از یک بازیکن خیلی راحت نا امید شویم. باید کار کنیم و تمرین بیشتری انجام دهیم. این نقاط ضعف با تمرین بیشتر برطرف می‌شود. 

او درباره کیفیت چمن ورزشگاه آزادی هم توضیح داد: چمن نسبت به بازی قبلی ما خیلی بهتر شده بود. از همه تشکر می‌کنم. استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در این زمین بازی می‌کنند و فشار به زمین آورده شده است. فکر می‌کنم به خاطر مسائل مالی است که تغییراتی روی چمن اعمال نمی‌شود چون این چمن عمرش را کرده است و باید تغییرات اساسی رویش اعمال شود. در هر صورت برای اینکه این چمن آماده بازی شود زحمت زیادی کشیده شده است. 

گل‌محمدی درباره اینکه بعد از بازی سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس به رختکن تیمش رفته است هم بیان کرد: من در رختکن نبودم. از حضورشان تشکر می‌کنم. بابت تسویه حساب سال گذشته، پرداخت‌های خوبی به بازیکنان داشتند. خیلی تلاش می‌کنند تا مشکلات مالی باشگاه هر چه سریع‌تر برطرف شود. بازیکنان هم لمس می‌کنند که مدیریت باشگاه برای اینکه مشکلات به حداقل برسد تلاش می‌کند. از ایشان و تیمشان تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قراردادش با این باشگاه هم اظهار کرد: یک تمدید قرارداد بود. خدا را شکر می‌کنم که می‌توانم در خدمت پرسپولیس باشم. دیروز، یک روز به یاد ماندنی برای من بود. از اطمینانی که هواداران و مدیریت باشگاه داشتند تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانم جواب محبت‌شان را بدهم.

نظر شما
پرونده ویژه