محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای برد می‌رویم و هیچ ترسی نداریم/ در ۳ بازی تیم ما داشت اذیت می‌شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۵:۵۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۶۳۴۲
برای برد می‌رویم و هیچ ترسی نداریم/ در ۳ بازی تیم ما داشت اذیت می‌شد
بازیکن ذوب‌آهن می‌گوید طبق برنامه‌هایی که دارند برای برد در بازی با صنعت‌نفت آبادان پیش می‌روند و ترسی ندارند.

محمد کاظمی، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، درخصوص کسب 3 تساوی در 3 بازی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: 2تا از تساوی‌ها که دست ما نبود. بازی اول با فولاد خوزستان در زمین خودمان بود و برای کسب 3 امتیاز به میدان رفته بودیم. در این دیدار یک پنالتی برای حریف گرفتند که اصلا خطا نبود و ما برد را با تساوی عوض کردیم. در دیدار دوم با ماشین‌سازی هم یک اخراجی داشتیم که کلاً روند بازی را عوض کرد. بازی با پیکان هم حریف آمده بود حداقل امتیاز را در زمین ما بگیرد و دفاعی بازی کرد برای همین سخت می‌شد نفوذ کرد به خاطر همین ما حداقل امتیاز را گرفتیم.

او درخصوص استفاده از VAR برای اولین بار در لیگ در بازی قبل آنها ادامه داد: از نظر شما این VAR بود ولی از نظر ما اعتراض بچه‌ها باعث شد داور این جسارت را به خود بدهد که برود و از دوربین‌های کنار کمک بگیرد و این تصمیم را برگرداند. در 3 بازی متوالی تیم ما داشت اذیت می‌شد و اگر آن پنالتی هم گل می‌شد دوباره مساوی را با باخت عوض می‌کردیم.

این بازیکن درخصوص دیدار با صنعت‌نفت در هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: صنعت‌نفت آبادان تیم خوبی است و تشکیل شده از بازیکنان جوان و باتجربه. در بازی‌های اول چون هیچ‌کس از هم شناخت خوبی ندارد کار سخت می‌شود آنها در زمین خودشان هجوم شروع می‌کنند و برای 3 امتیاز می‌آیند هر تیمی دوست دارد در زمین خودش امتیاز بازی را بگیرد و طبق برنامه‌هایی که برای بازی ریخته‌ایم برای برد به میدان می‌رویم.

کاظمی در پایان درخصوص بازی کنار بازیکنان باتجربه‌ای مثل حدادی‌فر، محمدزاده و غیره افزود: بقیه جوان هستند اما باتجربه، بازیکنان ما در هر تیمی بودند جزو بهترین‌های آن تیم بودند مثل میلاد جهانی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده و بقیه دوستان. بازیکنان ما اصلا بی‌تجربه نیستند و چه جوان‌ها و چه با تجربه‌های ما همگی خوب هستند، ما برای برد به مصاف حریف می‌رویم و هیچ ترسی نخواهیم داشت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز