علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای میزبانی در ورزشگاه شهدای شهرقدس مشکلی وجود ندارد/ امیدواریم ۳ امتیاز را به‌دست آوریم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۶:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۶۳۴۷
برای میزبانی در ورزشگاه شهدای شهرقدس مشکلی وجود ندارد/ امیدواریم ۳ امتیاز را به‌دست آوریم
سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران اعلام کرد تمهیدات لازم برای حفظ کیفیت زمین ورزشگاه شهرقدس برای میزبانی از بازی‌مان برابر تیم استقلال اندیشیده شده است.

علی‌اصغر مدیرروستا، سرپرست تیم پیکان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پیکان گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و صددرصد آماده‌ایم که برابر استقلال بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. خوشبختانه برای این بازی محروم و مصدوم هم نداریم و در تلاش هستیم با تلاش بچه‌ها و درایت کادر فنی بتوانیم نتیجه خوبی را در این دیدار به دست آوریم.

او در خصوص برخی حواشی بازی‌های اخیر پیکان در لیگ افزود: در این بازی‌ها ما حاشیه‌سازی نداشتیم. در بازی قبل مشکل داوری بود و اتفاقاتی در جریان پنالتی رخ داد که با حرکت جوانمردانه بازیکن ما آن موضوع حل شد.

سرپرست پیکان درمورد بازی برابر استقلال گفت: این هفته ما بازی مهمی برابر استقلال داریم. استقلال تیم خوبی است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم در این دیدار 2 تیم به دور از حاشیه بازی خوب و جوانمردانه‌ای از خود ارائه دهند و ما بتوانیم نتیجه خوب و دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

مدیرروستا درخصوص اعتراض استقلالی‌ها به کیفیت زمین ورزشگاه شهرقدس با توجه به بارش‌های شدید چند روز اخیر نیز گفت: ما در این دیدار میزبان هستیم و استقلالی‌ها می‌دانند هر تیم می‌تواند از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند و جایی برای اعتراض نیست. زمین ما در بازی‌های خانگی‌مان شهرقدس است و شرایط زمین هم در حال حاضر خوب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

او تاکید کرد: تمهیدات لازم اجرایی شده و با توجه به این که در 2 روز اخیر شاهد آسمانی آفتابی و وزش باد بودیم به نظرم زمین برای برگزاری بازی مساعد است.

مدیرروستا در پایان درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار خاطرنشان کرد: نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نیست. امیدوار هستم با ارائه یک بازی خوب، هر تیم بیشتر زحمت کشید و از موقعیت‌هایش استفاده کرد بتواند به حقش در این بازی برسد. کادر فنی و بازیکنان  ما زحمت زیادی کشیده‌اند و با تمرینات خوب آماده هستند که پیروز این دیدار باشند و 3 امتیاز این بازی را به دست آورند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز