حواشی درگذشت اسطوره آرژانتینی ادامه دارد؛

افشاگری عجیب بعد از مرگ مارادونا+ عکس

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۶۷۸۸
افشاگری عجیب بعد از مرگ مارادونا+ عکس
پسر نوجوانی که مدعی است فرزند نامشروع دیگو مارادونا است خواستار نبش قبر چهره افسانه‌ای دنیای فوتبال برای انجام تست دی ان ای و تصدیق ادعایش شده است.

به گزارش برنا؛ پسر نوجوانی که مدعی است فرزند نامشروع دیگو مارادونا است خواستار نبش قبر چهره افسانه ای دنیای فوتبال برای انجام تست دی ان ای و تصدیق ادعایش شده است. سانتیاگو لارا که ۱۹ سال دارد به وکلای خود گفته درخواست نبش قبر مارادونا را به مقامات ارائه بدهند. خوزه نونز وکیل خانم لارا ادعای و درخواست خود و موکلش را در یک برنامه زنده در تلویزیون آرژانتین مطرح کرد.

مارسلو لارا که نامزد سابق ناتالیا بوده، بعد از مرگ وی از سانتیاگو مراقبت کرده و او را مانند پسر خود بزرگ کرده بود. این نوجوان ۱۹ ساله اکنون به وکلای خود دستور داده که برای اثبات اینکه وی فرزند مارادونا است مراحل قانونی را در پیش بگیرند بعد از اینکه در زمان زنده بودن ستاره فوتبال آرژانتین نتوانست با تیم حقوقی او به توافق برسد.

سانتیاگو بعد از مطرح شدن خواسته اش برای نبش قبر مارادونا گفته است:«مادرم متاسفانه زمانی که من تنها ۳ ساله بودم درگذشت اما چند روز قبل از مرگ او ماسک تنفسی اش را برداشت تا چیزی بگوید و به گروهی از وکلا گفت که من پسر دیگو هستم. من فقط می خواهم بدانم که کی هستم. جنبه های مالی ماجرا چیزی نیست که برایم اهمیت داشته باشد. می دانم که این درخواست باعث جنجال های بزرگی در آرژانتین خواهد شد اما اگر این کار را نکنم، چه کسی به من دی ان ای او را خواهد داد؟».

وی که شباهت زیادی نیز به مارادونا دارد ادعاهای خود را برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ مطرح کرد و گفت: «مارسلو لارا برای همیشه پدر من خواهد بود اما چیزی که به من گفته شده این است که پدر واقعی من ظاهراً دیگو مارادونا است. فکر می کنم شبیه او هستم. صورت، موهای مجعد. همه چیز. به مارسلو نگاه می کنم و می دانم که ما شبیه نیستیم. آسان نیست که صبح را با این احساس از خواب بیدار شویم».

لارا مدعی است که در سن ۱۳ سالگی متوجه ماجرا شده و آن را چنین شرح می دهد:«بعد از اینکه از جلد یک مجله را دیدم که صورت مارادونا را چاپ کرده و صورت من را نیز زیر آن درج کرده بود متوجه ماجرا شدم. در حالت شوک بودم زیرا نمی دانستم که عکس من در مجله چه می کند. با عجله به خانه برگشتم و از مارسلو سوال کردم و او نیز همه چیز را برایم شرح داد. او به من گفتم که مادرم در جوانی در میان جامعه مدل ها چهره ای شناخته شده بود و اینکه او این حس را دارد که من پسرش نیستم. او گفت که درخواست آزمایش دی ان ای داده بودند که هیچگاه انجام نشده بود».

 

51

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز