فرزاد آشوبی:

تصویب اساسنامه جدید اتفاقات خوبی را برای فوتبال ایران رقم می‌زند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۶۸۰۲
تصویب اساسنامه جدید اتفاقات خوبی را برای فوتبال ایران رقم می‌زند
بازیکن سابق تیم ملی گفت: بدون شک تصویب اساسنامه به شکل جدید اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال کشور و تیم‌های باشگاهی رقم خواهد زد.

به گزارش برنا، فرزاد آشوبی، بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درخصوص تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بدون شک تصویب اساسنامه به شکل جدید اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال کشور و تیم‌های باشگاهی رقم خواهد زد.

او در ادامه افزود: با توجه به تغییراتی که در اساسنامه صورت گرفته کسانی که سالها از نزدیک در فوتبال حضور داشتند و مشکلات را لمس کردند و شاهد تکامل این رشته بودند حضورشان در صحنه انتخاباتی و تصمیم‌گیری‌های فدراسیون فوتبال می‌تواند نویدبخش این باشد که از پس شاهد اتفاقات بهتری در این رشته باشیم. هرچند که نمی‌توان گفت تا الان همه تصمیماتی که گرفته شده اشتباه بوده است.

بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت با اشاره به تصمیم وزیر ورزش مبنی بر کنار رفتن نمایندگان وزارت ورزش از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش به عنوان ارگانی که از فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی حمایت می‌کند این حق را دارد که در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشد ولی قطعا همانطور که در دنیا شاهد آن هستیم ورزش بیشتر به صورت خصوصی اداره می‌شود و حرفه‌ای این است که همه رشته‌ها به صورت خصوصی مدیریت و اداره شوند. در این صورت هم وزارت ورزش و هم فدراسیون‌ها نفع بیشتری خواهند برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز