سپاهان یک-سایپا یک

انتقام مسلمان از سپاهان

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۶۸۹۹
انتقام مسلمان از سپاهان
تیم فوتبال سپاهان مقابل سایپا متوقف شد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال سپاهان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر امروز میزبان سایپا بود. زردپوشان اصفهانی با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت این تیم روز‌های آرامی را پشت سر می‌گذارند و برد با ارزش این تیم مقابل تراکتور در تبریز این تیم را در مکان سوم جدول لیگ قرار داده است. بعد از شکست سنگین در هفته اول مقابل گل‌گهر، ۲ برد پیاپی مقابل آلومینیوم و تراکتور شرایط خوبی را برای سپاهان ایجاد کرده است.

سایپا هم با ابراهیم صادقی تا به اینجای لیگ نتایج خوبی کسب کرده و با ۵ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. سایپا با بازیکنان جوان و کم نام و نشان خود در هفته اول پرسپولیس را متوقف کرد و در هفته دوم نیز با تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید، آن ها در بازی سوم مقابل نساجی به پیروزی رسیدند.

در این دیدار سپاهان با تک گل سجاد شهباززاده در دقیقه 6 از حریف خود پیش افتاد و درحالی که تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود اما در دقیقه 84 مجید علیاری روی پاس محسن مسلمان که فصل گذشته در سپاهان نیمکت نشین بودتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. 

قبل از گل سجاد شهباززاده سپاهانی ها به مناسبت تولد محرم نویدکیا در دقیقه 4 آتش بازی در ورزشگاه نقش جهان به راه انداختند که این اتفاق با اعتراض سایپایی ها روبه رو شد و 2دقیقه بعد از این ماجرا شهباززاده به خوبی از پاس قطری و زیبای جلال علی محمدی استفاده کرد و در شرایطی که زاویه بسته شده بود، با یک چیپ زیبا، توپ را از روی دستان منادی گلر سایپا در دقیقه 6 وارد دروازه کرد.

در جریان این بازی سایپایی ها برای ایجاد موقعیت روی دروازه سپاهان تلاش کردند اما موقعیت های آنها زهردار نبود ولی شاگردان نویدکیا بارها فرصت سوزی کردند و از موقعیت های خوب خود بهره نبردند تا در نهایت بادریافت گل در دقایق پایانی بازی برده را با تساوی عوض کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز