مدافع ایرانی پیاچنزا: در بهترین زمان ممکن به ایتالیا آمدم

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۸۰۴۶
مدافع ایرانی پیاچنزا: در بهترین زمان ممکن به ایتالیا آمدم
مدافع ایرانی تیم پیاچنزای ایتالیا گفت: در سال های گذشته هم پیشنهادهایی از سری آ ایتالیا داشتم، اما در آن مقطع ترجیح دادم تا به کارم در لیگ ایران ادامه دهم، اما حالا فکر می کنم که به مرزی از پختگی رسیده و زمان مناسبی را برای حضور در ایتالیا انتخاب کردم.

به گزارش برنا؛ نشست خبری تیم باشگاه پیاچنزای ایتالیا برگزار شد و لورنزو برناردی و سید محمد موسوی، مدافع ایرانی این تیم در نشست خبری حضور پیدا کردند.

سید محمد موسوی در این نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که در ایتالیا حضور دارم، چون لیگ این کشور مهمترین لیگ والیبال جهان به شمار می رود. افتخار می کنم که در ایتالیا حاضر هستم و خوشحالم که می توانم در مسابقات محتلف با قهرمان های بزرگ والیبال دنیا روبرو شوم.

وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل بالایی دارد و باید تلاش کنیم که در زمین مسابقه این توانایی را به رخ حریفان بکشیم. در سال های گذشته هم پیشنهادهایی از سری آ ایتالیا داشتم، اما در آن مقطع ترجیح دادم تا به کارم در لیگ ایران ادامه دهم، اما حالا فکر می کنم که به مرزی از پختگی رسیده و زمان مناسبی را برای حضور در ایتالیا انتخاب کردم.

مدافع ملی پوش تیم والیبال پیاچنزای ایتالیا خاطرنشان کرد: بعد از چند هفته استراحت و پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه توانستم کارهای بدنسازی خود را شروع کنم. فکر می کنم تا چند هفته آینده به شرایط ایده آل خودم برسم.

موسوی درخصوص ارتباطش با سایر بازیکنان این تیم، گفت: ارتباط خوبی با سایر بازیکنان تیم مخصوصاً بارانوویچ، پاسورمان دارم؛ البته مدت زمان زیادی نیست که به ایتالیا آمده ام و قطعاً در آینده شرایط برای من بهتر خواهد شد. هدف اصلی و نهایی من این است که از همه نظر بتوانم به تیمم کمک کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز