رضا جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

معلق بودن بین بازگشایی و تعطیلی ورزشگاه‌ها به ساختار بدنی بازیکنان آسیب می‌رساند/ بازی در لیگ برتر متفاوت از فینال لیگ قهرمانان آسیاست

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۷:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۸۱۵۴
معلق بودن بین بازگشایی و تعطیلی ورزشگاه‌ها به ساختار بدنی بازیکنان آسیب می‌رساند/ بازی در لیگ برتر متفاوت از فینال لیگ قهرمانان آسیاست
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: اگر مشکلات به وجود آمده به دلیل بیماری کرونا مانع از برگزاری مسابقات فوتبال شود بهتر است در فضای باز تمرینات تیم‌ها ادامه پیدا کند و به تعطیلی کشانده نشود.

رضا جباری، مهاجم اسبق پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان این باشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با آخرین وضعیت تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: در شرایط خوبی قرار داریم اما از جهت امکان استفاده از زمین فوتبال به دلیل تعطیلی‌های مدام ورزشگاه‌ها به سبب ویروس کرونا در حالت ایده‌آل قرار نداریم که این معلق بودن بین بازگشایی و تعطیلی ورزشگاه‌ها به ساختار بدنی بازیکنان آسیب می‌رساند.

او ضمن اشاره به همگانی بودن این مشکل برای تمام تیم‌ها ادامه داد: اگر این مشکلات بخواهد مانع از برگزاری مسابقات فوتبال شود بهتر است در فضای باز تمرینات تیم‌ها ادامه پیدا کند و به تعطیلی کشانده نشود زیرا با تعطیلی‌های بی‌شمار برگرداندن بازیکنان به فضای تمرینات و هماهنگی آنان با شرایط کار بسیار سختی خواهد بود.

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان درخصوص حضور شکوری در پرسپولیس و برگزاری جلسه با او عنوان کرد: از ابتدای حضور ابراهیم شکوری در تیم، ایشان در 4 جلسه از تمرینات پایه‌ها حضور داشتند. شکوری شخصیت فوتبالی است و درد فوتبال را کاملا درک می‌کند. باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی و بدهی زیادی دارد که شکوری برای حل و فصل این مشکلات تمام تلاش و حس نیت خود را نشان داده اما بسیاری از این مشکلات و چالش‌ها به دست او حل نمی‌شود و باید از طریق وزارت ورزش و جوانان، نهادهای مربوطه و مسئولین پیگیری شود. با نبود پول نتیجه حضور افراد برجسته در باشگاه از بین می‌رود و عقب‌گرد در انتظار تیم خواهد بود که شکوری و نیز سمیعی باید تلاش مضاعفی در تزریق پول به باشگاه داشته باشند.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره عملکرد سرخ‌پوشان با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی بیان کرد: گل‌محمدی در تیم خوبی فعالیت می‌کند و در گذشته در هر تیمی حضور و فعالیت داشته جزو بهترین مربیان لیگ بوده است. شیوه بازی تیم پرسپولیس مدرن بوده و تعداد پاس‌های بالا نشان می‌دهد این موضوع کار هر تیم لیگ برتری در ایران نخواهد بود. من به تلاش و انگیزه گل‌محمدی و بچه‌های پرسپولیس ایمان دارم اما در امکانات و سخت‌افزار و نرم‌افزار با چالش مواجه شده‌ایم و اگر این امکانات را در اختیار مربی و اعضای تیم بگذاریم قطعا قهرمان آسیا خواهیم شد.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره زمان محدود باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان و عملکرد تیم پرسپولیس توضیح داد: موضوع لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا دو بحث کاملا جدا و متفاوت از یکدیگر هستند. از دید شخصی در رابطه با این مسئله باید بگویم تیم باید در لیگ برتر با ارنج مناسب لیگ برتری و با بهترین نفرات، محکم و قوی ادامه بدهد و هنگام ورود به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیاده‌سازی داشته‌ها دارد و باید بهترین عملکرد را داشته باشد.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درخصوص عملکرد مهاجمان سرخ‌پوشان همچون مهدی عبدی، آرمان رمضانی و وحید امیری یادآور شد: وحید امیری با فعالیتی که که در دو، سه فصل گذشته داشته امتحان خود را پس داده اما نقش اصلی او در زمین مسابقات مهاجم نیست و از هافبک چپ به این نقش رسیده که شخصا حس می‌کنم بار سنگینی را به دوش می‌کشد اما کار خود را به خوبی و درستی انجام می‌دهد. آرمان رمضانی نیز فعالیت کمتری داشته که فکر می‌کنم اگر تلاش خود را بالا ببرد و فرصتی را به وجود بیاورد تا در زمین فوتبال نقش پررنگی‌تر داشته باشد در لیگ برتر برای ما بسیار کمک کننده خواهد بود. از عبدی نیز با بازی که در نفت مسجدسلیمان برگزار شد شخصا انتظار بیشتری داشتم زیرا انگیزه و تلاش و روحیه طلب پیروزی لازم و کافی را در این بازیکن جوان شاهد نبودم که امیدوار هستم در بازی‌های آینده بتواند با تلاش بیشتری برای تیمش بازی کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز