ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بشار جایی نمی‌رود؛ خیال‌تان راحت!/ این پرسپولیس با جام از قطر می‌آید

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۵:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۸۱۹۲
بشار جایی نمی‌رود؛ خیال‌تان راحت!/ این پرسپولیس با جام از قطر می‌آید
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است شاگردان یحیی گل‌محمدی شخصیت کسب قهرمانی در آسیا را دارند و از دیدار فینال این رقابت‌ها دست پر به تهران بازخواهند گشت.

ضیا عربشاهی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط سرخ‌پوشان در آستانه جدال در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس برد خوبی در برابر شهرخودرو کسب کرد، پیروزی که روحیه تیمی سرخ‌پوشان را افزایش داد. پس از 3 بازی اول، یکسری انتقادات برای پرسپولیس مطرح شد که عملکرد تیمی خوب قرمزها برابر شهرخودرو این موضوع را تا حدودی برطرف کرد.

او در ادامه افزود: این در حالی بود که این انتقادها شک و تردیدهایی را برای هواداران نیز ایجاد کرده بود اما برد قاطع برابر شهرخودرو، باعث شد این تردیدها از تیم تا حدود زیادی از بین برد و تیم با روحیه و شرایط بهتری برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص لغو بازی مقابل نساجی مازندران تصریح کرد: به هرحال شرایطی پیش آمد و صلاح بر این شد که این دیدار لغو شود. البته بازی در چمن مصنوعی برای تیمی که 90 درصد بازی‌هایش را در چمن طبیعی انجام می‌دهد، سخت است اما به نظر من اگر این امکان وجود داشت که این بازی برگزار می‌شد و به جای قائمشهر 2 تیم در تهران روبروی هم قرار می‌گرفتند، بهتر بود. این بازی می‌توانست برای پرسپولیس و کادر فنی‌اش حکم بازی تدارکاتی را داشته باشد. در این بازی این امکان وجود داشت کادر فنی با توجه به غیبت چند مهره‌اش در دیدار فینال، مثل یکی، دو بازی اخیر تیم را با ترکیب‌های مختلفی امتحان کند تا بتواند بهترین ترکیب را برای دیدار با نماینده شرق آسیا برگزیند.

هافبک قدیمی سرخ‌ها تاکید کرد: دل من برای موفقیت پرسپولیس در فینال روشن است و به هواداران قول می‌دهم تیم با شرایط خوب و مقتدرانه برای فینال آماده شده و دل طرفداران با نتیجه خوب در آن دیدار شاد شود. در این بازی دیگر بحث قرمز و آبی و بحث رنگی مطرح نیست. اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود 85 میلیون ایرانی از کسب این افتخار برای فوتبال ایران خوشحال خواهند شد.

او افزود: بار دیگر تاکید می‌کنم برای این دیدار، بحث پرسپولیس مطرح نیست و بحث دفاع از حیثیت فوتبال ایران در آسیاست و با بازیکنان خوب و با غیرتی که داریم من اطمینان دارم به هدف‌مان می‌رسیم و تحقق این موضوع  برای پرسپولیس دور از دسترس نیست.

پیشکسوت سرخ‌ها با اشاره به احتمال جدایی بشار رسن پس از دیدار فینال از جمع پرسپولیسی‌ها گفت: زمزمه‌هایی در این خصوص وجود دارد که به نظر من در این میان عده‌ای قصد شیطنت علیه پرسپولیس را دارند. متاسفانه یکسری افراد دنبال سوژه‌هایی از این قبیل هستند تا روحیه تیم را آستانه فینال متزلزل کنند. بشار اگر می‌خواست برود، زودتر از این‌ها می‌رفت و ابتدای فصل این تصمیم را می‌گرفت. هواداران مطمئن باشند بشار هیچ موقع از بندهای قراردادش استفاده نخواهد کرد. من قول می‌دهم  بشار با جان و دل بهترین بازی را در فینال برای پرسپولیس خواهد داشت. همان‌طور که در بازی‌های مرحله قبل خوش درخشید و یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود، روز فینال ستاره سرخ‌پوشان خواهد بود.

عربشاهی در پایان گفت: از قول من بنویسید پرسپولیس با جام به ایران برمی‌گردد چون شخصیت قهرمانی را دارد و دعای خیر 85 میلیون ایرانی بدرقه راهش خواهد بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز