احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همان‌طور که می‌خواستیم صدر را تصاحب کردیم/ خاطرات خوبی از تبریز دارم

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۶:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۸۲۴۵
همان‌طور که می‌خواستیم صدر را تصاحب کردیم/ خاطرات خوبی از تبریز دارم
احمد زنده‌روح توانسته عملکرد خوبی در گل‌گهر سیرجان داشته باشد و به عنوان مدافع تا اینجای فصل یک گل بزند و یک پاس گل دهد.

احمد زنده‌روح، مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درخصوص پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم و طبق آنالیزی که انجام داده بودیم می‌دانستیم ماشین‌سازی از نظر دفاعی شکل منسجمی دارد و قطعاً در خلق موقعیت به مشکل خواهیم خورد ولی خدا را شکر توانستیم آنها را با زدن یک گل پشت سر بگذاریم و به روند صدرنشینی‌مان ادامه دهیم.

این بازیکن که قبلاً در تیم حریف یعنی ماشین‌سازی به میدان می‌رفت درخصوص گلزنی به تیم سابقش و اینکه چقدر انگیزه داشت؟ ادامه داد: دو سال و نیم در تبریز بودم و خاطرات خوبی از این شهر دارم. در ماشین‌سازی روزهای خوب و بد زیادی داشتم و همانند همه بازیکنان دیگری که مقابل تیم سابق‌شان قرار می‌گیرند، انگیزه داشتم که به تیم سابقم گل بزنم. فوتبال حرفه‌ای است و در حال حاضر من بازیکن گل‌گهر هستم و خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم تا بتواند 3 امتیاز بازی را بگیرد.

او درخصوص صدرنشینی گل‌گهر در لیگ برتر گفت: ما پیش از شروع فصل اهداف زیادی را برای خود ترسیم کرده بودیم که یکی از آنها بالانشینی در جدول بود که تا الان به آن رسیده‌ایم و توانستیم صدر را تصاحب کنیم اما هنوز هیچ چیزی تمام نشده و بازی‌های زیادی باقی مانده و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم به همین اندازه موفق عمل کنیم.

زنده‌روح در پایان درخصوص دیدار پیش‌روی تیمش با پیکان افزود: پیکان هم تیم خوبی دارد ولی بازی داخل خانه است و باید تمام سعی‌مان را کنیم که در این بازی سخت پیروز میدان شویم تا به روند خوب‌مان ادامه دهیم. 3/5

نظر شما