محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از رحمتی دلخورم اما قهر نیستم/ سپاهان می‌تواند قهرمان شود/ از کار با محرم لذت می‌برم

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۸۶۸۴
از رحمتی دلخورم اما قهر نیستم/ سپاهان می‌تواند قهرمان شود/ از کار با محرم لذت می‌برم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: همه چیز برای موفقیت سپاهان مهیاست و می‌توانیم در پایان لیگ، قهرمانی را جشن بگیریم.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیمش در آستانه دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در این دیدار به دلیل مصدومیت نمی‌توانم سپاهان را همراهی کنم اما شرایط تیم‌مان خوب است و آماده بازی هستیم. بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم. تیم حسینی تیمی خوب دفاع کردن را بلد است و تراکتور و پرسپولیس را متوقف کرده و مشخص است کار ما مقابل این تیم بسیار دشوار است. نبود من و چند بازیکن دیگر هم نمی‌تواند روی عملکرد سپاهان تاثیر بگذرد چون ما 25 بازیکن آماده و سرحال داریم. شرایط خوبی داریم و همه چیز آماده است و امیدوارم تیم در این هفته بتواند 3 امتیاز را بگیرد و جایگاهش در جدول بهتر شود.

مهاجم مازنی زردپوشان با اشاره به تساوی هفته قبل سپاهان مقابل سایپا افزود: در بازی با سایپا عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. متاسفانه روی غافلگیری گل خوردیم اما حق‌مان 3 امتیاز بود. اگر می‌توانستیم در بازی با سایپا پیروز شویم 3 برد پشت سر هم به دست می‌آوردیم و به صدر نزدیک‌تر می‌شدیم. در هفته آینده این تساوی را جبران خواهیم کرد چون شرایط خوبی داریم و همه چیز برای موفقیت سپاهان کامل است.

خلعتبری درباره آمار پائین گلزنی در لیگ بیان کرد: سیستم تیم ما هجومی است و در هر بازی موقعیت‌های خوب از دست دادیم و بی‌دقت بودیم و البته بدشانسی هم مزید برعلت شد. نیروهای تهاجمی خوبی داریم و رفته رفته همه چیز بهتر می‌شود. اوایل فصل است و تیم‌ها محافظه کارند و همین باعث می‌شود آمار گلزنی پائین بیاید.

او درباره کار کردن با نویدکیا افزود: با محرم همبازی بودم. اختلاف سنی زیادی با هم نداریم. نویدکیا دستیاران باتجربه‌ای مثل رحمان احمدی و محمود کریمی دارد که تقریبا در یک رده سنی هستیم و با یکدیگر همبازی بوده‌ایم. همکاری با این دوستان برای لذتبخش است و خوشحالم در مجموعه‌ای مثل سپاهان حضور دارم.

خلعتبری با اشاره به اینکه هدف سپاهان قهرمانی در لیگ بیستم است، گفت: تمام تلاش ما برای قهرمانی است. محرم شاید در مربیگری بی‌تجربه باشد اما 15 سال در سپاهان بوده و تجربیات ارزشمندی دارد. ضمن اینکه او دستیاران باتجربه‌ای مثل مرزبان و تکسیرا دارد. به نظر من همه چیز برای قهرمانی سپاهان مهیاست و می‌توانیم در پایان لیگ قهرمانی را جشن بگیریم.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره اتفافاتی که منجر به جدایی او از شهرخودرو شد، خاطرنشان کرد: وقتی باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا به من پیشنهاد دادند بدون اینکه فکر کنم آن را با حمیداوی در میان گذاشتم. ایشان هم بدون هیچ چشمداشتی رضایت‌نامه داد و هرگز این لطف او را فراموش نمی‌کنم. در واقع این سیدمهدی رحمتی بود که من را نخواست. حرف‌هایی هم که درباره من زد اصلا درست نبود. حتی اگر من به او گفته بودم اگر فلان بازیکن بماند من نمی‌مانم رحمتی نباید آن حرف‌ها را رسانه‌ای می‌کرد و حرف‌هایی که زدیم باید بین من و مهدی می‌ماند. من هم الان می‌توانم برخی حرف‌های او را بگویم و تیمش را به هم بریزم اما این کار را انجام نمی‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که با چه بازیکنی در شهرخودرو اختلاف داشته؟ گفت: اگر هم اختلافی بوده مربوط به فوتبال است و خارج از زمین هیچ بحثی و مشکلی نداشتیم اما رحمتی نباید آن حرف‌ها را می‌زد. ما هنوز با هم دوست هستیم و نمی‌توانم بگویم دلخوری بین ما وجود ندارد چون اگر این را بگویم دروغ گفته‌ام. ما سال‌ها در اردوی تیم ملی و باشگاهی با هم بودیم و برای مهدی که جوان است و در ابتدای راه مربیگری، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. اگر هم اختلافی بین ما بوده قابل حل شدن است و برطرف می‌شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز