بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه باید به پرسپولیس کمک کنند/ لغو بازی‌ها اتفاق خوبی محسوب می‌شود/ مشکل گل اول است

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۵:۴۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۸۷۶۵
همه باید به پرسپولیس کمک کنند/ لغو بازی‌ها اتفاق خوبی محسوب می‌شود/ مشکل گل اول است
مهاجم اسبق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد مشکل مهاجمان این تیم خیلی زود برطرف شود و با گلزنی‌های خود بتوانند به موفقیت‌های بعدی پرسپولیس کمک کنند.

بهنام ابوالقاسم‌پور، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای سرخ‌پوشان پایتخت اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فینال لیگ قهرمانان آسیا، آقا یحیی در یکی، دو بازی اخیر ترکیب اصلی تیمش را تغییر داد و پرسپولیس را با چهره‌ای جدید در بازی‌ها به میدان فرستاد که این موضوع هم طبیعی بود و فکر می‌کنم به او کمک کرد تا در غیاب محرومانش بتواند ترکیب اصلی برای فینال را شناسایی کرد.

مهاجم اسبق قرمزها با تاکید بر این که این تیم برد خوبی برابر شهرخودرو کسب کرد، افزود: پرسپولیس با برد خوبی که برابر شهرخودرو کسب کرد، روحیه خوبی گرفت. ضمن این که تعویق بازی برابر نساجی مازندران اتفاق خوبی بود که برای پرسپولیس رخ داد.

او در ادامه تاکید کرد: همه باید دست به دست هم داده و با کمک به پرسپولیس، شرایط خوبی را برای نماینده ایران رقم بزنند. با توجه به غیبت چند مهره اگر خدای ناکرده بازیکنی در این شرایط کرونایی به این بیماری مبتلا شوند، شرایط برای پرسپولیس سخت‌تر از قبل خواهد شد. به‌طور قطع شرایط کرونا سفر برای پرسپولیس خطرناک بود و بهترین تصمیم برای این بازی تعویق آن بود. در این میان شنیده‌ام که شاید بازی با ذوب‌آهن هم به خاطر ابتلای اعضای این تیم به ویروس کرونا لغو شود که این موضوع هم می‌تواند برای پرسپولیس خوب باشد. اگر این بازی لغو شود به پرسپولیس کمک می‌شود تا با آرامش بیشتری خود را برای فینال آماده کند.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درمورد مشکل گلزنی این هفته‌های مهاجمان این تیم گفت: در حال حاضر فشار زیادی روی مهاجمان پرسپولیس است. آرمان رمضانی در سایپا خوب گل می‌زد ولی فکر می‌کنم استرس ناشی از انتظارها از او در پرسپولیس باعث فشار روحی و روانی برای او شده و کار را برای او سخت کرده است. متاسفانه هجمه‌های زیادی از سوی برخی شبکه‌های مجازی به روی بازیکنان پرسپولیس است و این اتفاق اصلا اتفاق خوشایندی نیست. به جای انتقادهایی این چنینی باید از این بچه‌ها حمایت شود. همه می‌دانند یک مهاجم خوب نیاز به روحیه بالا و آرامش دارد تا بتواند بدون استرس و فشار کارش را در زمین انجام دهد. تازه 4 هفته از شروع فصل گذشته و نباید با انتقادهای مخرب به بازیکنان فشار وارد کرد. عبدی هم مهاجم جوانی است و باید به او نیز فرصت داد. ضمن این‌که به این موضوع هم تاکید دارم این نفرات هم باید تلاش‌شان را بالاتر ببرند و بکوشند تا بهترین عملکرد را در خط حمله پرسپولیس داشته باشند. به نظر من مشکل اصلی مهاجمان روحی و روانی است که این مشکل هم با گل اول حل می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اظهار داشت: تصمیم برگزاری اردو و قرنطینه سخت برای پرسپولیسی‌ها، تصمیم خوبی بود اما یحیی و همکارانش باید شرایط اردو را به گونه‌ای فراهم آورند که روحیه تیم حفظ شود و بازیکنان هم با تحمل این فشار 2 هفته‌ای با قهرمانی در آسیا، این روزهای سخت را جبران کنند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز