حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ‌وقت برای تساوی به میدان نمی‌رویم/ حریف سرسختی پیش‌رو داریم

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۷:۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۸۷۷۹
هیچ‌وقت برای تساوی به میدان نمی‌رویم/ حریف سرسختی پیش‌رو داریم
کاپیتان پیکان درخصوص شرایط تیمش در آستانه بازی برای صدرنشین لیگ گفت: تلاش می‌کنیم در این دیدار پیروز شویم و 3 امتیاز بازی خارج از خانه‌مان را بگیریم.

حجت حق‌وردی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر تیمش برابر استقلال اظهار داشت: بازی سختی برابر استقلال داشتیم. ما از اول هفته تلاش کردیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم اما شرایط زمین بازی باعث شد نتوانیم کارهای تاکتیکی‌مان را طبق برنامه پیش ببریم و در نیمه اول این فرصت را داشتیم که به گل هم برسیم. در نیمه دوم فشار استقلال بیشتر شد و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید. در مجموع با توجه به حریفی که روبروی‌مان بود و مهره‌هایی که این تیم داشت، فکر کنم این یک امتیاز، امتیاز بدی برای ما نبود و می‌تواند در ادامه مسیر به ما کمک کند.

کاپیتان پیکان با رد شائبه‌ای که تیمش در هر بازی برای کسب حداقل امتیاز پای در زمین می‌گذارد گفت: من این موضوع را قبول ندارم. ما برابر صنعت‌نفت آبادان، موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی داشتیم اما باختیم. برابر شهرخودرو هم موقعیت زیادی داشتیم و حتی پنالتی هم از دست دادیم و در نهایت پیروز شدیم. فلسفه کار ما و مهدی تارتار این است که در بازی‌های خارج از خانه در وهله اول برای کسب امتیاز و نباختن می‌جنگیم اما در بازی‌های خانگی برای برد و پیروزی به میدان می‌رویم. برابر استقلال هم شرایط به گونه‌ای بود که می‌خواستیم با برد زمین را ترک کنیم اما بالاخره بازی برابر تیم‌های پرمهره مثل پرسپولیس و استقلال که همیشه برای پیروزی پای در میدان می‌گذارند با شرایط بازی‌های دیگر فرق دارد. طبیعتا وقتی فشار روی ما زیاد باشد دنبال این هستیم که بازی را نبازیم و با امتیاز زمین را ترک کنیم، با این وجود پیکان هیچ وقت از اول برای مساوی پا در زمین نمی‌گذارد.

حق‌وردی درخصوص بازی حساس تیمش برابر گل‌گهر تصریح کرد: با توجه به نتایج اخیر این تیم، گل‌گهر در حال حاضر شرایط خوبی دارد. در این فصل نیز سرمربی با کیفیت و با تجربه‌ای در راس کادر فنی این تیم حضور دارد. به هر صورت در حال حاضر جایگاه تیم‌ها هنوز به طور کامل در جدول شکل نگرفته اما گل‌گهر شروع خوبی داشته و در حال حاضر صدرنشین است و حریف سرسختی محسوب می‌شود. با این وجود ما هم مهره‌ها و کادر فنی خوبی داریم و تلاش می‌کنیم بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را به اندوخته‌های قبلی‌مان اضافه کنیم. با توجه به فاصله کم امتیازات در جدول ما امیدوار هستیم با پیروزی در این دیدار شرایط‌مان را بهبود دهیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز