مهدی تارتار:

به غیر از گلی که خوردیم امروز خوب ظاهر شدیم/ مقابل موقعیت‌های گل‌گهر خوش‌شانس بودیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۰۰۰۳
به غیر از گلی که خوردیم امروز خوب ظاهر شدیم/ مقابل موقعیت‌های گل‌گهر خوش‌شانس بودیم
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان ما در آخر بازی واقعا به خاطر کمبود اکسیژن خسته شده بودند ولی انصافا هوشمندانه بازی کردند.

به گزارش برنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی مقابل گل گهر در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی سنگین بود. ارتفاع سیرجان هم از سطح دریا مزید بر علت شد و کار ما را سخت تر کرد. بازیکنان ما در آخر بازی واقعا به خاطر کمبود اکسیژن خسته شده بودند. ولی انصافا هوشمندانه بازی کردند. تمام نکات گفته شده را مو به مو عمل کردند.به غیر از گلی که دریافت کردیم خوب عمل کردند. البته گل گهر یکی دو موقعیت دیگر هم داشت که ما خوش شانس بودیم. باید این را صادقانه بگویم.

او ادامه داد: در ضدحملات اگر مقداری باهوش عمل می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. گل گهر خیلی شجاعانه، با ریسک بالا و باز بازی کرد. طبیعی بود که در ضد حملات موقعیت نصیب ما شود. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر موقعیت مناسب گیرتان آمد استفاده کنید. می‌دانستم و پیش بینی می‌کردم با توجه به شناختی که از تفکرات قلعه نویی دارم. تیم های او وقتی عقب می‌افتند واقعا فوتبال شجاعانه‌ای را بازی می‌کنند. 

سرمربی پیکان گفت: در کل یک بازی منطقی را انجام دادیم و گل گهر تیم شایسته ای است و برایشان آزروی موفقیت می‌کنم. از بازیکنان و کادر فنی خودمان تشکر ویژه دارم. امروز خیلی زحمت کشیدند و نتیجه ‌آن این بود که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز