نکونام: دستیار منصوریان به من بی احترامی کرد/ شایستگی برد داشتیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۰۰۲۳
نکونام: دستیار منصوریان به من بی احترامی کرد/ شایستگی برد داشتیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان در رختکن هم گفتم ناراحتیم که بازی را نبردیم چرا که شایستگی آن را داشتیم.

به گزارش برنا؛ جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی مقابل تراکتور اظهارداشت: روند بازی همان طور که پیش‌بینی‌ می‌کردیم پیش رفت. بازی کاملا در اختیار ما بود. تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی کرد و توانستیم تیم خوب و پرمهره تراکتور را در مشت خودمان داشته باشیم. خوب بازی کرده و موقعیت سازی کنیم. حیف که بازی گل نداشت.

وی افزود: فکر می‌کنم ۱۰ دقیقه آخر بازی مستقیم بود، کل بازی در دست ما بود و تیم ما خوب بازی کرد. توانستیم به هدفی که در فوتبال بازی کردن داشتیم برسیم. متاسفانه در تمام کردن توپ‌ها موفق نبودیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم و دست پر برویم. کمترین حق ما یک امتیاز بود.

سرمربی فولاد گفت: به بازیکنان در رختکن هم گفتم ناراحتیم که بازی را نبردیم چرا که شایستگی آن را داشتیم. تیم ما خوب بازی کرد. تراکتور همان طور که گفتم تیم پر مهره‌ای است و شرایط خوبی دارد. می‌توانستیم برنده باشیم اما نشد که استفاده کنیم.

نکونام درباره اینکه عدم گلزنی به خاطر از دست رفتن تمرکز تیم و حاشیه‌هاست، عنوان کرد: تمرکز ما روی تیم بود و حاشیه‌ای نداشت. بی احترامی از سوی یکی از کمک‌های منصوریان انجام شد و او عذرخواهی کرد. همین، چیز دیگری نبود. از دقیقه یک تا آخر تمرکز داشتیم و به خاطر همین خوب بازی کردیم.

وی افزود: از همه تشکر می‌کنم امیدوارم در ادامه راه بتوانیم گل بزنیم و نتیجه بگیریم. امروز علاوه بر اینکه شرایط خوبی داشتیم فقط یک امتیاز گرفتیم.

 

نظر شما