نقش اول جنجال‌های لیگ بیستم کیست؟/ جواد لالیگایی!

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۶:۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۰۶۷۶
نقش اول جنجال‌های لیگ بیستم کیست؟/ جواد لالیگایی!
جواد نکونام که مدعی است در انتخاب سبک مربیگری‌اش از فوتبال روز دنیا تبعیت می‌کند، می‌تواند عنوان برترین نقش اول در جنجال آفرینی‌های لیگ بیستم را به خود اختصاص دهد.

به گزارش برنا؛ از ابتدای لیگ بیستم تاکنون تمام بازی‌های فولاد با درگیری نیمکت‌نشینان این تیم با حریف همراه بوده است.

شاید همه چیز از دیدار برگشت استقلال و فولاد در سال گذشته آغاز شد. دیداری که در آن استقلال و فولاد برای کسب سهمیه آسیایی با هم رقابت می‌کردند اما حساسیت‌های بازی به واسطه حضور جواد نکونام روی نیمکت فولاد که سبقه‌ای استقلالی دارد بیشتر از همیشه بود.

دیدار فصل گذشته استقلال و فولاد در حالی که فرهاد مجیدی و جواد نکونام روی نیمکت دو تیم حضور داشتند به جنجال کشیده شد و در بازی رفت لیگ بیستم هم شاهد جنجال و حاشیه در این دیدار بودیم. در آن دیدار قضاوت داور به گونه‌ای بود که صدای اعتراض کادر فنی استقلال بلند شد. اعتراض‌های پیاپی فرهاد مجیدی به عملکرد داور و 9 نفره شدن استقلال باعث شد سرمربی وقت آبی‌پوشان ادعاهایی را به نکونام نسبت دهد تا جایی که اتفاقات آن بازی تا مدت‌ها خبر اول فوتبال ایران بود و حاشیه‌های مختلفی به خصوص در زمینه داوری ایجاد کرد. حاشیه‌هایی که حتی به صفحات مجازی و برنامه‌های تلویزیونی هم کشیده شد و مجیدی و نکونام بدجور از خجالت هم درآمدند. در آن دیدار علاوه بر نکونام، همه اعضای نیمکت فولاد مدام به داور اعتراض می کردند و حتی درگیری‌های لفظی هم با نیمکت‌نشینان استقلال داشتند.

در لیگ بیستم هم دیدار استقلال و فولاد شلوغ و پر از حاشیه از آب درآمد. تکرار جنجال‌ها در بازی استقلال و فولاد شاید به نوعی نشان دهد در بازی قبل هم حق با فرهاد مجیدی بوده و این اتهام که نکونام و تیمش برای بردن دست به هر جنجالی می‌زنند چندان پر بیراه نیست.

درحالی که به نظر می‌رسید در نبود تماشاگران، بازی استقلال و فولاد که دومین بازی دو تیم لیگ بیستم بود، در آرامش برگزار شود اما به دلیل رفتارهای نکونام این بازی جنجالی‌ترین دیدار لیگ بیستم شد. به گفته شاهدان عینی در ورزشگاه فولاد آره‌نا، جنجال‌های این بازی از وقتی شروع شد که نکونام در اوایل بازی از نیمکت‌نشینان تیمش خواست در جریان بازی دخالت کنند و مدام به داور و حریف اعتراض کنند تا فشار روانی مضاعفی روی آنها ایجاد شود که دقیقا هم این اتفاق رخ داد.

شاید تا قبل از برگزاری بقیه دیدارهای فولاد در لیگ بیستم، می‌شد درگیری‌ها و جنجال‌های نیمکت تیم نکونام را به حساسیت بازی این تیم مقابل استقلال نسبت داد اما انگار نیمکت تیم سرخپوش اهوازی بالذات جنجال خیز است!

شاید باور کردنی نباشد اما در هر بازی که پای جواد نکونام و تیمش در میان باشد جنجال و حاشیه هم جزیی از آن بازی خواهد بود.

در دیدار اول فولاد در لیگ بیستم که مقابل ذوب‌آهن، رحمان رضایی، سرمربی جوان تیم اصفهانی، به شدت به رفتارهای همبازی سابقش در تیم ملی و دستیارانش معترض بوده و اعتقاد داشت حرکات نکونام و نیمکت فولاد داور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تمرکز بازیکنان حریف را به هم می‌ریزد. جنجال‌سازی‌های نکونام و تیمش در روزی که او شاگردانش در سیرجان میهمان امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر بودند هم اتفاق افتاد. در جریان آن بازی امیر قلعه‌نویی هم به داوری معترض بود هم به رفتارهای نیمکت فولاد اما شاید او بعد از سال‌ها کسب تجربه و سپید کردن موهایش در آسیاب فوتبال ترجیح داد خیلی وارد بازی‌های روانی شاگرد سابقش نشود.

در دیدار هفته چهارم فولادی‌ها مقابل آلومینیوم هم درگیری‌های لفظی بین نیمکت‌نشینان دو تیم رخ داد اما نقطه اوج هنرنمایی‌های نکونام و دستیارانش دیدار این تیم مقابل تراکتور بود. علیرضا منصوریان، سرمربی برکنار شده تبریز‌ی‌ها، در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم هم تاکید کرده بود امیدوار است این بازی به جنجال کشیده نشود که متاسفانه اینطور نشد و اتفاقات عجیبی در پایان بازی تراکتور و فولاد بین نیمکت‌نشینان دو تیم رخ داد.

در واقع جواد نکونام و نیمکتش یک بار دیگر در یک سمت از درگیری و جنجال قرار گرفتند تا این سرمربی جوان و امروزی که اتفاقا مدعی است در انتخاب سبک مربیگری‌اش از فوتبال روز دنیا تبعیت می‌کند، به حق بتواند عنوان برترین نقش اول در جنجال آفرینی‌های های لیگ بیستم را به خود اختصاص دهد چون از ابتدای لیگ بیستم تاکنون تمام بازی‌های فولاد با درگیری نیمکت‌نشینان این تیم با حریف همراه بوده است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز