مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بحث استقلال و پرسپولیس مطرح نیست/ بازی فینالیست آسیا مقابل ما ریسک است

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۱۳۱۵
بحث استقلال و پرسپولیس مطرح نیست/ بازی فینالیست آسیا مقابل ما ریسک است
بازیکن ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید پرسپولیس به‌خاطر حضورش در فینال آسیا برای بازی با ذوب‌آهن باید ریسک کند.

مسعود ابراهیم‌زاده، بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان، در خصوص شکست مقابل شهرخودرو به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: واقعا در شرایط عادلانه‌ای بازی برگزار نشد ما تا یکی، دو ساعت مانده به باز فکر می‌کردیم این دیدار را لغو کنند اما اینگونه نشد و در یک گروه واتساپی به بچه‌ها گفتند در هتل جمع شوند و از آنجا به استادیوم بروند، مجموع نفرات به زور به 13 نفر می‌رسید. واقعا بچه‌ها جوانمردی و در شرایط سختی بازی کردند.

او در خصوص دیدار با پرسپولیس که برگزار شدنش در هاله‌ای از ابهام است ادامه داد: سازمان لیگ تیم پزشکی‌اش را به اصفهان فرستاده و باید دید تعداد بازیکنان ما برای بازی کردن به حد نصاب می‌رسد یا خیر. ما که در دیدار با شهر خودرو به میدان رفتیم و سه امتیاز هم از دست دادیم و بازی‌ای که باید لغو می‌شد، نشد اما از آنجایی که پرسپولیس قرار است برای فینال لیگ قهرمانان آسیا اعزام شود کاری به تیم خودمان ندارم و برای حریف بازی کردن ریسک است. اینجا اصلا بحث استقلال و پرسپولیس مطرح نیست و بحث ملی مطرح است و من هم به نوبه خودم امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

ابراهیم‌زاده در پایان گفت: واقعا در این چند هفته که گذشته از لحاظ داوری و بازی با تعداد بالای بازیکنان کرونایی به ما ظلم شده است. امیدوارم بتوانیم در ادامه ذوب آهن را به حقش برسانیم. 2/5

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز