محمد شریفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تمام تلاشم را می‌کنم نظر کادر فنی را جلب کنم/ پرسپولیس برای قهرمانی آسیا خیلی زحمت کشیده است

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۱۳۳۴
تمام تلاشم را می‌کنم نظر کادر فنی را جلب کنم/ پرسپولیس برای قهرمانی آسیا خیلی زحمت کشیده است
هافبک جوان و با انگیزه پرسپولیسی‌ها امیدوار است این تیم دست پر از فینال آسیا برگردد.

محمد شریفی، بازیکن جوان تیم پرسپولیس، در خصوص قرنطینه سرخ‌پوشان قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بزرگ‌ترهای تیم در این باره توضیحات کامل را داده‌اند. ما قرنطینه شده‌ایم تا مشکلی برای تیم‌مان قبل از دیدار حساس فینال پیش نیاید و واقعا یا در تمرین هستیم یا در هتل. به هر حال بازی فوق حساسی پیش‌رو داریم و شرایط‌مان خاص است.

او در خصوص اینکه آیا به نظرش بازی مقابل ذوب‌آهن، که تعداد کرونایی‌هایش در هفته اخیر بالا بوده، قبل از فینال خطرناک است یا خیر؟ ادامه داد: من که نمی‌توانم در این باره نظری دهم چون سازمان لیگ تصمیم گیرنده است و ما هم تابع هستیم ولی مطمئنم درست‌ترین تصمیم گرفته می‌شود، تصمیمی که به ضرر دو تیم تمام نشود ما هنوز هم  نمی‌دانیم قرار است مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم یا خیر.

هافبک سرخ‌پوشان در پاسخ به این سوال که به نظرش چه زمانی به او بازی می‌رسد؟ عنوان کرد: من دارم تمام تلاشم را می‌کنم و تمرکزم روی تمرینات است تا بتوانم نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم چون بازی کردن برای پرسپولیس آرزوی من است. کار کردن زیر نظر آقا یحیی و آقای مطهری و بقیه اعضا هر روز برای من یک درس تازه است. هر روز بیشتر از روز قبل تلاش می‌کنم و در جهت پیشرفت گام بر می‌دارم. علاوه بر کادر فنی  بزرگان تیم مثل کاپیتان حسینی هم خیلی از جوان ها حمایت می کنند.

این بازیکن در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟ گفت: ما در حال حاضر فقط به فینال فکر می‌کنیم تا بتوانیم جام قهرمانی را به ایران بیاوریم و مردم عزیز و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. قهرمانی آسیا واقعا ارزشمند است و امیدوارم نصیب پرسپولیس شود زیرا ما استحقاقش را داریم چون برای رسیدن به فینال خیلی زحمت کشیدیم و حیف است که در پله آخر از بالا رفتن باز بمانیم.

شریفی در پایان گفت: درست است که به خاطر شرایط کرونا ما در بازی فینال تماشاگران بی شمارمان را کنارمان نداریم اما مطمئنم دعا و انرژی‌های مثبت آن‌ها و همه مردم بدرقه راه ماست. خود من هم بازی نمی‌کنم اما کنار تیم حضور دارم و برای موفقیتش دعا خواهم کرد. امیدوارم بتوانیم مردم را سربلند کنیم و دست پر به ایران برگردیم و بعد از آن با خیال راحت به فکر بازی‌های لیگ باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز