رشید مرد اول قفس توری آبی‌ها؛

رحمتی-حسینی؛ دوئلی که شکل نمی‌گیرد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۵:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۱۶۸۵
رحمتی-حسینی؛ دوئلی که شکل نمی‌گیرد
گلر استقلال در تقابل حساس این تیم مقابل مقابل شهرخودرو، رشید مظاهری است.

به گزارش برنا؛ تقابل استقلال مقابل شهرخودرو هم از نظر کسب امتیاز برای آبی‌پوشان پایتخت اهمیت دارد هم از حساسیت بالایی به دلیل سرمربیگری سیدمهدی رحمتی در تیم مشهدی برخوردار است.

استقلالی‌ها که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی نتوانستند حریف صنعت‌نفت آبادان شوند، این هفته باید به مشهد سفر کنند و مقابل شهرخودرویی قرار بگیرند که سرمربی آن مهدی رحمتی است. دیدار استقلالی‌ها با رحمتی آن هم در شرایطی که او سرمربی تیم رقیب است، حساسیت زیادی دارد. به همین دلیل محمود فکری به دنبال این است که با استفاده از همه داشته‌های خود مقابل تیم همبازی سابقش قرار بگیرد.

یکی از ابهامات ترکیب استقلال در دیدار با شهرخودرو دروازه‌بانی است که قرار است درون دروازه این تیم قرار بگیرد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال و شکایت باشگاه تراکتور باعث شد فکری نتواند در 2 دیدار ابتدایی از رشید مظاهری، دروازه‌بان جدید خود، استفاده کند. حل شدن مشکلات مظاهری همزمان شد با شکست استقلال مقابل فولاد. بعد از باخت 2گله آبی‌پوشان مقابل فولاد فکری، حسینی را از ترکیب خارج کرد و مظاهری برای نخستین بار در دیدار مقابل ماشین‌سازی درون دروازه آبی‌پوشان قرار گرفت و با سیو تماشایی خود در آن دیدار در دقایق پایانی 3 امتیاز را در جیب آبی‌ها نگه داشت.

مظاهری در هفته چهارم مقابل پیکان هم کلین‌شیت کرد و در دیدار با صنعت‌نفت با وجود دریافت یک گل عملکرد قابل قبولی داشت. بعد از این بازی بود که خبر رسید محرومیتی 2جلسه‌ای در انتظار مظاهری است آن هم به دلیل استوری‌هایی که در دوران حضورش در تراکتور در فضای مجازی منتشر کرده بود.

این خبر آن هم در آستانه دیدار حساس مقابل شهرخودرو برای استقلالی‌ها حکم شوکی بزرگ را داشت چون این تیم فصل گذشته بابت ضعف درون دروازه به شدت متضرر شده بود اما تلاش‌های باشگاه باعث شد حکم به صورت موقت تعلیق شود تا مظاهری بتواند در بازی مهم روز یکشنبه برای آبی‌ها به میدان برود.

رشید مظاهری در حالی فردا مقابل استقلال قرار می‌گیرد که قطعا سیدحسین حسینی خیلی دوست داشت در این بازی خاص مقابل تیمی که سرمربی آن رقیب سابقش است، درون دروازه استقلال قرار بگیرد و خودی نشان بدهد اما دوئل جذاب او و سرمربی استقلالی شهرخودرو فردا شکل نمی‌گیرد و حسینی باید برای این تقابل تا بازی برگشت صبر کند.

البته او 2بار در فصل گذشته مقابل رحمتی و شهرخودرو قرار گرفت اما در آن دیدارها رحمتی گلر بود و قطعا جذابیت قرار گرفتن مقابل رقیب سابق، که حالا در قامت سرمربی جلوی تیم سابقش قرار می‌گیرد، بیشتر است ولی حسینی یکشنبه از روی نیمکت این بازی جذاب و حساس را تماشا خواهد کرد. 2/5

نظر شما