خطیبی: دوست دارم بازی ها پرگل باشد/ جدول لیگ فعلا واقعی نیست

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۱۷۳۹
خطیبی: دوست دارم بازی ها پرگل باشد/ جدول لیگ فعلا واقعی نیست
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم روند رو به رشد آلومینیوم اراک ادامه داشته باشد

به گزارش برنا؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم و پیکان اظهار داشت: تیم پیکان تیمی مثل ما است و شاکله اصلی‌اش نسبت به سال گذشته عوض شده است. آنها ساختار و کادر جدید و کاربلدی دارند و امیدوارم تفکرات تیم ما در زمین فردا اجرا شود. بازیکنان ما از نظر روحی رو به پیشرفت هستند و با انگیزه برد وارد زمین می‌شوند. پیکان و آلومینیوم هفته گذشته برنده شدند و امیدوارم از ۲ تیم کیفیت خوبی را شاهد باشیم. من امیدوارم روند رو رشد تیممان را ادامه بدهیم.

وی در خصوص پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی که ظاهرا انتقامی بود عنوان کرد: غیر از بازی با نساجی اصلا شرایط خوبی نداشتیم و حتی بعد از این بازی در مصاحبه‌ام گفتم اولین مربیگری من برای آلومینیوم اراک دیدار با سپاهان است. با وجود اینکه از نظر روحی خوب نبودیم شرایط خوبی داشتیم و رو به پیشرفت بودیم. در ادامه قابل فولاد نتیجه خوبی گرفتیم و هر چه جلو می‌رفتیم پیشرفت می‌کردیم.

سرمربی نماینده اراک تاکید کرد: ما در مقابل ماشین سازی نیاز به برد داشتیم و در این بازی فرصت کردیم کارهای هجومی را به نمایش بگذاریم در حالی که در بازی‌های قبل برنامه‌های تدافعی را در نظر گرفته بودیم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که هدفش با آلومینیوم بقا در لیگ برتر است یا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند عنوان کرد: الان تیم ها زیاد تفاوت چندانی با هم ندارند و مشخص نیست کدام تیم برنده یک بازی خواهد بود. ما از نظر ساختاری تیم خوبی هستیم و کادر فنی قوی داریم. با اینکه در فصل اول اهداف ما ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی به بالای جدول داریم ولی برای این موضوع شرایط باید مهیا باشد.

خطیبی در خصوص اینکه چرا بازی های لیگ کم گل است گفت: سوال خوبی کردید. برخی مربیان که قابل احترام هستند ابتدای فصل برای نباختن می آیند تا تیم ها را بشناسند و شکل دفاعی به خود می گیرند. از طرفی باید گفت ما دیگر بازیکن خلاق نداریم ولی در دهه ۷۰ و ۸۰ بازیکنانی داشتیم که ۳-۴ نفر را دریبل می کردند اما الان خلاقیت ها کمتر شده است. روی این بحث مربیان و باشگاه ها باید کار کنند، البته با کار تیمی می شود این موضوع را جبران کرد.وی تاکید کرد: من خودم مهاجم بودم و دوست دارم بازی ها پر گل باشد و موقعیت‌های گل زیادی ایجاد شود. من سعی می کنم این مشکل را رفع کنم ولی امیدوارم بازیکنان خلاق وارد لیگ برتر شوند.

سرمربی آلومینیوم در خصوص فشردگی جدول لیگ برتر گفت: جدول قطعا واقعی نیست و از هفته دهم به بعد وضعیت جدول مشخص می شود. الان زود است در مورد جدول حرف بزنیم.

خطیبی ضمن تشکر از بازیکنان تیمش گفت: آنها شرایط باشگاه را درک کردند و امیدوارم آنها همین وضعیت را برای کارگران آلومینیوم حفظ کنند. تشکر دیگر من از عوامل باشگاه و مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای است چون ما قبل از فصل شرایط خوبی نداشتیم و این عزیزان اخبار باشگاه را به هواداران منتقل می کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز